Skip to main content

Er worden geen nieuwe afleveringen van the bold and the beautifull meer geupload :(

Hoi @Hendrika87 . Welkom op het forum.

Je moet me een beetje helpen. Hier weet ik het fijne (nog) niet van. Jij hebt videoland via KPN? Wat is er veranderd? 


Hallo Erwin 

 

Nadat ik het bakje opnieuw opstartte stonden de afleveringen er wel bij..

 

Maar onze bak reageert echt heel traag en soms geen beeld bij netflix zou ik zo nieuwe box moeten bestellen?

Soms start ie ook vanzelf opnieuw op wat echt mega irritant is :(


Hoi @Hendrika87 . Er speelt momenteel een groter issue met traagheid van de menu's. Daar wordt momenteel een oplossing voor uitgerold.

Het spontaan herstarten van de tuners zou nu verholpen moeten zijn.

Als jouw problemen er volgende week nog zijn, wil ik dat graag weten. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten van de tv ontvanger heeft het niet opgelost...


Bedoel je traagheid van de menu's, @Fero80 ?  Dat is helaas een groter probleem. Zie dit topic: https://kpn-nl.insided.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234


Nee ik bedoel dat er geen nieuwe afleveringen worden geüpload... 


@Fero80 Heb jij videoland via KPN of heb jij de losse variant? Ik weet er niet zo veel van, moet ik bekennen, Mis jij afleveringen uit een seizoen? Alle info is welkom.


Ik heb Videoland via kpn. En het gaat om The Bold. Normaal kan ik vooruit kijken. Sinds de 22e niet meer. 


Ik ga navraag voor je doen. @Fero80 . Ik kom er zo snel mogelijk op terug.


Opeens gister weer een nieuwe aflevering. Een week niks, zonder verdere info. Maar omdat het precies een week is, zal het wel gepland zijn. Mysterie opgelost! Bedankt voor je hulp!


En nu is de aflevering die gisteren toegevoegd was, weer weg… er gaat echt iets mis.. De laatste aflevering is nu weer die van 22 dec.


Ik heb begrepen dat er wat verschuivingen zijn in de VS en dat het daardoor komt.

Vandaag zouden we weer bij moeten zijn.