Skip to main content

Je kunt niet meer kijken welke films de aankomende week te zien zijn ,je kunt alleen een week terug kijken

Ja hoe dan!! Wat is er aan de hand ik kan geen films meer zien idd. Wat er komende week komt. Althans via de app is dat niet meer mogelijk. Balen zeg alleen maar terug kijken. En dan kan ik ze niet mee opnemen.

Dit was niet de afspraak kpn toen ik het opneem pakket wilde. Hoop dat dit probleem gauw weer terug gedraaid word.

Naar zo als het was. Heel jammer jongens. Dacht wel wat is dit nu weer of moeten we daar straks weer voor gaan betalen. Nee toch.


Ja dat vind ik jammer kan alleen via inloggen kpn wel zien wat er op dat moment aan films te zien is 


Gelukkig nog wel via de ontvanger, smart-tv app en de website. En die is ook bruikbaar op je telefoon en tablet 😀.  http://tv.kpn.com .

Ik denk dat het vergeten is in de nieuwe lay-out van de mobiele app. Daar zullen ze vast wel wat aan gaan doen. 

Ander topic 

 


Ja zag dat het via de ontvanger nog wel kon.

Hoop in iedergeval dat ze het gauw gaan oplossen 


Welke smart-tv app moet je dan hebben?


De kpn itv app is beschikbaar voor smart-tv's van Samsung, LG, Sony, Philips en TCL. 

Ook streamingbox of Chromecast die met Android-TV/ Google TV werkt kan de app op gedownload. In de play store zie afbeelding bij

 


Nou peterG wat een gedoe. Snap dat het een optie is maar ik vind het niks zo.

Dus ik hoop dat kpn het gewoon weer via de app mogelijk gaat maken.


Hi allen,

De optie heeft een korte periode uitgestaan in de app, maar inmiddels horen jullie er weer gebruik van te kunnen maken! 😃


Hallo Maja, 

Ik zie idd dat het is opgelost. Echt super en blij dat het weer bij het oude is.

Ben altijd erg tevreden over KPN en nu dus weer helemaal blij😄

En bedankt voor je bericht 🥰


Graag gedaan @Nouzeg, top dat je weer helemaal blij bent 😃