Skip to main content

Ik heb sinds kort een KPN TV abonnement en het is mij opgevallen dat ik niet lang kan vooruitspoelen bij het terugkijken van programma's. Dat dit tijdens reclames niet mag was mij al bekend, maar ook tijdens de programma's zelf gaat hij niet langer dan een paar minuten vooruitspoelen. Is dit normaal of kan het opgelost worden? 

Ja, dat is logisch. Je kunt gewoon helemaal niet vooruit spoelen. U heeft gelukkig al door waarom niet: reclames.


Ja, dat is logisch. Je kunt gewoon helemaal niet vooruit spoelen. U heeft gelukkig al door waarom niet: reclames.

Dat er tijdens reclames niet vooruitgespoeld kan worden is inderdaad logisch en mij al langer bekend, maar tijdens programma's zelf vond ik het opvallend. Bij een andere provider kon dit namelijk wel, dan stopte het vooruitspoelen vanzelf zodra de reclameblokken begonnen en er mocht niet meer vooruitgespoeld worden tot deze afgelopen waren. Daarom vond ik dit opvallend en vroeg ik me af of het normaal is. 


Hoe het bij andere providers zit weet ik niet. Maar bij KPN heeft het nooit gekund.


Duidelijk, dan heb ik mijn antwoord. Voor de rest helemaal tevreden met KPN, maar dit is het enige wat beter was geregeld bij mijn vorige provider. Bedankt!Â