Skip to main content

wij konden eerder bij NPO 1 extra terugkijken altijd snel vooruitspoelen maar dat wil de laatste weken ook niet meer. Ik neem aan dat dit bij jullie ook niet wil? Zo ja, hoe hebben jullie dit opgelost.

 

Geert

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

De laatste dagen ondervind ik problemen met opnames & terugkijken op NPO 1 Extra.

Als ik een opname wil bekijken dan gaat hij gelijk terug naar de lijst met opnames. Als ik het dan voor een 2e keer probeer lukt het wel. Maar als ik dan in de opname probeer vooruit te spoelen gaat dat met hele kleine stapjes. En als ik dan op play druk dan springt hij helemaal terug naar het begin van de opname. De laatste speelt ook als je een programma wilt terugkijken vanuit de gids.

Ik heb de ontvanger al eens een reset gegeven maar dat heeft niet geholpen en op dit moment zie ik dit probleem alleen op NPO 1 extra.

Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben?

 

Je hebt gelijk hoor gaat bij net zo.

 

Geert


Hallo @sofie18, welkom.

Er waren een aantal problemen rondom het terugkijken van programma's op NPO 1 Extra. Dit kwam door een fout in de programmering zoals wij deze aangeleverd kregen. Dit probleem zou momenteel alleen niet meer moeten spelen. Ervaar je toch nog problemen? Geef dan jouw tv-ontvanger eens een reset.