Als ik op tv.kpn.com in Safari (nu 17.4.1 maar eerdere versies ook) een opgenomen TV programma kijk, en ik probeer vooruit te spoelen of te hervatten nadat je het programma even pauze hebt gezet dan loopt met enige regelmaat het beeld helemaal vast. Het laadicoon blijft dan draaien, maar er is totaal geen netwerkverkeer meer en het programma hervat niet.
Als ik dan terug ga naar het opgenomen programma overzicht en het programma opnieuw start werkt dat ongeveer de helft van de tijd. De andere helft van de tijd start het programma helemaal vooraan (‘nu kijken’ echt helemaal, nog voor de normale start: je ‘bookmark’ voor ‘verder kijken’ is dan kwijt) en is het programma ook niet meer te krijgen naar waar je was. Je moet dan opnieuw terug gaan naar het overzicht en weer opnieuw starten (soms meerdere pogingen totdat het werkt).
Is dit een bekende bug in de site? De voor de hand liggende pogingen om het in de browser op te lossen (zoals cookies wissen, zelfs compleet andere laptop pakken) lossen het niet op
Â