Skip to main content

Sinds de laatste update van de tv app kan ik niet meer vooruitspoelen als ik een programma wil terugkijken. Erg vervelend, aangezien de programma’s bij het terugkijken meestal tenminste 10 minuten van het voorgaande programma laten zien. Ik probeerde net Jinek terug te kijken en belandde midden in de voorafgaande flauwe quiz, waar ik absoluut niet in geïnteresseerd ben. Na 7 minuten zat ik nog steeds in de quiz en ben ik ermee gestopt. Op deze manier is de lol van het uitgesteld kijken via de app er volledig vanaf. Dat was toch altijd al een uitdaging met een tv gids die alle kanten opvliegt op de iPad, iets wat helaas nog steeds niet is veranderd.

Hi @Anoniem812 Welkom en bedankt voor je bericht. Ik kan me de frustratie voorstellen. Ik heb voor nu helaas geen oplossing voor je, maar zal je vraag uitzetten naar onze ontwikkelaars. Heb je opnemen aanstaan in je pakket? Je zou er voor kunnen kiezen het programma dat je wilt terugzien op te nemen, dan kan je als het goed is wel gewoon doorspoelen. Ik kom bij je terug zodra ik meer weet! :blush:


Reageer