Skip to main content

Vooruit spoelen van opgenomen programma’s op rtl4 gaat sinds kort niet meer. Gaat traag en Schiet telkens terug naar begin van de opname, zodra je op play drukt.

Ik zag zojuist een ander topic betreft het opnemen via RTL4 (664):
 

 

Jouw vraag zou heel goed gerelateerd kunnen zijn hieraan. Ik heb in dit topic ook geplaatst dat ik problemen heb met RTL4 (en 7) op GlasHD met pauzeren en terugspoelen. Op het SD kanaal (4) lukt dit wel prima.


Hoi en welkom op ons forum @Mverm.

Ik zag zojuist een ander topic betreft het opnemen via RTL4 (664):
 

 

Jouw vraag zou heel goed gerelateerd kunnen zijn hieraan. Ik heb in dit topic ook geplaatst dat ik problemen heb met RTL4 (en 7) op GlasHD met pauzeren en terugspoelen. Op het SD kanaal (4) lukt dit wel prima.

Ervaar jij hetzelfde als wat musicmaker beschrijft en het topic waar hij naar verwijst? We zien intussen berichten dat het weer goed gaat. Is dat bij jou ook het geval? Dank voor het delen van het linkje @musicmaker!


Hoi en welkom op ons forum @Mverm.

Ervaar jij hetzelfde als wat musicmaker beschrijft en het topic waar hij naar verwijst? We zien intussen berichten dat het weer goed gaat. Is dat bij jou ook het geval? Dank voor het delen van het linkje @musicmaker!

Ik merk inderdaad dat het weer werkt (pauzeren, terugspoelen).