Skip to main content

Goedenavond

Ik heb sinds heel kort een internetabonnement van KPN en voor televisie een digitenne abonnement.

Nu wil ik graag voor de Ipad en Iphone gebruik maken van de ITV app. Geprobeerd in te loggen met KPN ID maar er wordt ook een abonnementsnummer en pincodegevraagd. Waar vind ik dat?

ITV app is alleen voor gebruikers van het ITV abonnement, dus niet digitenne.


Inloggen in MijnKPN. Bovenaan kiezen voor Producten. Dan uw thuis abonnement aanklikken. Dan kiezen voor Informatie & Instellingen.

 


Je kunt de iTV app alleen gebruiken als je een Internet en TV abonnement hebt.

Met een Internet abonnement i.c.m. Digitenne kan je helaas geen gebruik maken van de iTV app.


Hartelijk dank voor de snelle reacties. Helaas zit ik in een situatie dat ik voor internet en tv aan KPN "vastzit". Wilde digitale TV van KPN maar men heeft gezegd, dat het signaal naar mijn woning onvoldoende mb's heeft en dat ik daarom Digitenne moest nemen. Nu ben ik een klein beetje een digibeet, maar ik heb nog voor een paar dagen een Ziggo abonnement en kan probleemloos via internet naar alle zenders van Ziggo via Ziggo GO op m'n laptop kijken. Zou het signaal dan ook niet voldoende zijn voor de digitale tv ontvangst van KPN of is dit te simpel voorgesteld?

Het vreemde van het verhaal is, dat bij m'n buren voor en achter, links en rechts, waarvan hun Isra aansluiting gemiddeld 25 mtr. van mijn Isra punt verwijderd ligt, er wel digitale tv van KPN mogelijk is en daadwerkelijk functioneert.

Ben benieuwd naar uw reacties.

met vriendelijke groet, 

 


Waarom stap je over van Ziggo naar KPN?

Als ik het zo hoor dan is de snelheid van jouw KPN aansluiting heel erg laag.

Als jij een speedtest (klik) doet, welke snelheid wordt dan getoond?


Vroeger kreeg volgens mij iedereen gewoon een internet en tv abonnement als die dat wilde en werd niet naar de beschikbare snelheid op het adres gekeken. Volgens mij. Dus zodoende kan het misschien zo zijn dat uw buren gewoon interactieve tv van KPN hebben.

Welke snelheid haalt u op een bekabeld aangesloten pc of laptop als u een speedtest doet? Over de KPN verbinding? (wat wjb ook al vraagt zie ik nu)


Vroeger kreeg volgens mij iedereen gewoon een internet en tv abonnement als die dat wilde en werd niet naar de beschikbare snelheid op het adres gekeken.

Tenzij de snelheid van de Internet aansluiting zelfs lager is dan ik dacht zo'n 8 Mbps.


Op 2 verschillende sites een speedtest gedaan. Downloadsnelheid is 11,5 en 11,6 Mbps.

De reden dat ik overgestapt ben naar KPN is dat ik onlangs verhuisd ben en op mijn nieuwe adres alleen KPN als provider ontvangen kan. De buren hebben overigens allen 1 of 2 digitale tv ontvangers en geen interactieve tv.


Deze downloadsnelheid is overigens draadloos gemeten op laptop.


Deze downloadsnelheid is overigens draadloos gemeten op laptop.

11,5Mbps zou eigenlijk ook voldoende moeten zijn voor iTV van KPN.

Ik ben dan alleen wel bang dat je alleen SD kanalen kunt ontvangen en dan ben je met Digitenne wel een stuk beter af.