Skip to main content
Beantwoord

Kan de vouchercode van Pathé opgevraagd worden?

• July 13, 2025
  • 9 reacties
  • 46 keer bekeken

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Ik kreeg een vouchercode voor een pathé thuis film, maar die werkte niet en dat leverde wat gehannes op.

Voor ik het had ik door de onduidelijkheid en het aankloppen een film van 14,99 gehuurd en geen korting.

Van Pathé thuis begrijp ik dat het sowieso werkt met film tot 5,99, maar eea is wel het gevolg van een stukje eigen onhandigheid, maar vooral het niet werken van de vouchercode.

Pathé wil de code graag zien, om iets te kunnen betekenen voor me, die mail heb  ik echter al verwijderd. Kan dat nog ergens opgevraagd worden?

Groet,

Nicole

Beste antwoord door PeterG

Wat vervelend dat het niet gelukt is. Voor de Premium films die € 8,99 of meer kosten geldt de voucher niet.

De voucher (te gebruiken voor titels tot en met € 5,99) was geldig tot en met 30 juni.

De voucher was ook alleen geldig via het menu van KPN! 8 posities.

De vouchers van kpn werken NIET via de PathéThuis app, 9 posities. Ik denk dan ook dat Pathé er niks mee kan. 

De kpn vouchers zijn dus inmiddels verlopen en kan je niet meer gebruiken.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 14, 2025

Wat vervelend dat het niet gelukt is. Voor de Premium films die € 8,99 of meer kosten geldt de voucher niet.

De voucher (te gebruiken voor titels tot en met € 5,99) was geldig tot en met 30 juni.

De voucher was ook alleen geldig via het menu van KPN! 8 posities.

De vouchers van kpn werken NIET via de PathéThuis app, 9 posities. Ik denk dan ook dat Pathé er niks mee kan. 

De kpn vouchers zijn dus inmiddels verlopen en kan je niet meer gebruiken.

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Hoi Peter,

Dank voor je hulp en uitgebreide antwoord!

Groetjes, Nicole

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Nicole Theunissen, welkom hier op de KPN Community! De plek waar klanten elkaar helpen.

Een heel mooi antwoord van ​@PeterG. Geeft dit jou voldoende informatie om verder te kunnen?

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@Denise van KPN: Ja, hartelijk dank! Ik vraag me alleen af hoe ik volgende keer dan het cadeautje van KPN kan inwisselen. Mij is duidelijk geworden dat films tot 5,99 gehuurd kunnen worden. Ik doe dat via de Pathé thuis app op de TV. Dus ik zit dan wel nog met het verschil tussen 8 en 9 posities? Via het menu van KPN lees ik. In de app of via de smart TV?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 16, 2025

Als je de voucher van KPN krijgt werkt het NIET via die Pathé Thuis app in je televisie.

Dan kan het alleen via het menu van de KPN TV ONTVANGER. En dan '’films huren'’ selecteren.

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

@PeterG Dank voor de verheldering!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 16, 2025

Oh, als je TV+ hebt met de DIW7022 of de Soundbox is het Films - aanbieder Pathé kiezen. Geen app van Pathé maar aanbod via kpn menu.

Als je iTV hebt met Arris of Arcadyan dan Films huren selecteren.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik was even helemaal in de war. Ik snapte niet wat jullie bedoelden met 8 en 9 posities. Maar ik heb hem hoor. Via de KPN tv-ontvanger heb je een code van 8 tekens lang. Via Pathé Thuis app heb je een code van 9 tekens lang nodig. Het klopt dus helemaal wat ​@PeterG zegt.

Nicole Theunissen
Topper
Forum|alt.badge.img+1

Ik moest ook even schakelen, maar het kwartje is ook hier gevallen.