Skip to main content
Beantwoord

Vouchercode gratis film

• January 15, 2019
  • 3 reacties
  • 10621 keer bekeken

Goedemiddag Ik wil graag gebruik maken van die gratis film die ik kan kijken maar dan moet ik een voucher code invoeren en die code heb ik nooit gehad

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond Bientje71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je de vouchercode nog niet hebt ontvangen, maar wél graag een van de aangeboden films wil bekijken. Uiteraard kan dat alsnog! Je kan de vouchercode nogmaals aanvragen, via deze website (onder het kopje vouchercode - als ik geen code heb ontvangen, of als ik deze ben kwijtgeraakt, wat moet ik dan doen?). De code kan ingeleverd worden tot en met 28 februari!

Wil je laten weten of dit gelukt is? :)
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2019
Goedenavond Bientje71, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp dat je de vouchercode nog niet hebt ontvangen, maar wél graag een van de aangeboden films wil bekijken. Uiteraard kan dat alsnog! Je kan de vouchercode nogmaals aanvragen, via deze website (onder het kopje vouchercode - als ik geen code heb ontvangen, of als ik deze ben kwijtgeraakt, wat moet ik dan doen?). De code kan ingeleverd worden tot en met 28 februari!

Wil je laten weten of dit gelukt is? :)

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 18, 2019
@Bientje71, ik hoor graag of het je gelukt is!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2019
Ja hoor het is gelukt,bedankt