Skip to main content

Geachte mevrouw, heer,

 

Gisteren heb ik van u een brief ontvangen, met het aanbod m.b.t. de gratis aanleg van glasvezel op mijn adres, als ik klant blijf bij KPN.

Recent echter heb ik een aanbod gekregen van CITIUS, (contract tussen de gemeente en CITIUS voor PRINSENBEEK??????)dat men gratis het glasvezelnetwerk aansluit ook op mijn adres.

Daarnaast biedt CITIUS de mogelijkheid om te kiezen tussen 4 aanbieders, met voor mijn niet te vergelijken pakketten.

 

Mijn vraag is nu de volgende:

 

Stel, dat ik gebruik maak van de mogelijkheid, dat CITIUS mij GRATIS aansluit op het glasvezelnetwerk en ik blijf bij KPN, wordt ik dan automatisch toch GRATIS aangekoppeld aan uw glasvezel netwerk, ofwel gaat u dan gebruik maken van dit glasvezel netwerk van CITIUS??? 

Dus zonder verdere kosten en zo ja, wanneer kan dan aansluiting plaats vinden?

 

Met belangstelling wacht ik uw reactie af.

 

Vriendelijke Groet,

Theo Verlind

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi Theo, welkom op het forum! Wij maken geen gebruik van het netwerk van Citius. Dus, als wij glasvezel bij jou aanleggen dan zal dat een aparte lijn zijn naast die van Citius. Als je van plan bent om bij KPN te blijven raad ik je zeker aan om (ook) te reageren op de brief van KPNNetwerkNL voor die aanleg.


Beste Erik,

Hartelijk dank voor je snelle reactie.

Alles is me helemaal duidelijk en weet wat me te doen staat.

Met vriendelijke groet.

PPTO