Skip to main content
Beantwoord

Vraag over abonnement

  • April 2, 2020
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb een abonnement voor 2 tv's maar ik heb alleen beneden een aansluiting ervoor.

Moet ik dan bij mijn abonnement kiezen voor 1 tv en de 2de tv kijken via de app?

De monteur komt volgende week langs.

 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @kr90!

Als je 2 tv's in huis hebt, is het natuurlijk ook wel zo leuk om met beide tv's gebruik te maken van al het moois dat interactieve tv te bieden heeft :relaxed: Als het je gaat lukken om een kabel aan te leggen naar boven toe zodat je ook daar een interactieve tv-ontvanger aan kunt sluiten, zou dat het allermooiste zijn. Mocht dat niet gaan lukken, dan is het ook mogelijk om gebruik te maken van de Smart TV app  (dit kan momenteel alleen bij Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer) óf de iTV app voor je tablet/telefoon in combinatie met een Chromecast 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 2, 2020

Als u boven goed wifi heeft, dan is dat een mogelijkheid. En anders gewoon een kabel leggen. Zodat u boven een 2de ontvanger aan kunt sluiten.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2020

Hi @kr90!

Als je 2 tv's in huis hebt, is het natuurlijk ook wel zo leuk om met beide tv's gebruik te maken van al het moois dat interactieve tv te bieden heeft :relaxed: Als het je gaat lukken om een kabel aan te leggen naar boven toe zodat je ook daar een interactieve tv-ontvanger aan kunt sluiten, zou dat het allermooiste zijn. Mocht dat niet gaan lukken, dan is het ook mogelijk om gebruik te maken van de Smart TV app  (dit kan momenteel alleen bij Samsung of LG (bouwjaar 2017 of nieuwer) óf de iTV app voor je tablet/telefoon in combinatie met een Chromecast 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!