Skip to main content

Ik heb een vraag: gisteravond heb ik mijn pakket gewijzigd: ESPN eruit en Pluspakket GRATIS erin. Ja, GRATIS. Krijg ik een mail met nieuwe factuur met bedrag dat 4 euro verhoogd is. Na telefonisch contact te horen gekregen: u gaat het nieuwe tarief betalen. Ik zei ‘en als ik m weer terugzet naar ESPN?’. Ook dan, kreeg ik te horen. Dit had vooraf gezegd mogen worden. Nu ga ik iedere maand 4 euro meer betalen. Ik had anders de wijziging (het ging me met name om NPO1 extra) wellicht niet doorgevoerd. Sneaky hoor KPN. Of is dit normaal?

Hallo @Anne38 , is dat niet de eerder aangekondigde prijswijziging van het internet abonnement?

Als je een wijziging doet in de zenderpakketten, dan staan de eventuele kosten niet meteen de volgende dag op de factuur. Facturen worden al eerder aangemaakt.


Hallo @Anne38 , is dat niet de eerder aangekondigde prijswijziging van het internet abonnement?

Als je een wijziging doet in de zenderpakketten, dan staan de eventuele kosten niet meteen de volgende dag op de factuur. Facturen worden al eerder aangemaakt.

Nou ja, ik denk dat je gelijk hebt Ruud. Dat is dan wel heel stomtoevallig haha. En ook raar dat ze dat bij de klantenservice niet hebben gezegd. Dank voor je reactie!