Skip to main content

Hoi goeie avond,

ik heb net gebruik gemaakt van 3 maanden gratis extra zender pakket.

nu vraag ik mij af wanneer ik deze moet stopzetten.

er staat in de mail: Door het toevoegen van de extra dienst(en) ziet uw eerstvolgende factuur er iets anders uit dan normaal. U betaalt voor de extra dienst(en) voor het aantal dagen tussen de wijziging en de eerstvolgende factuur.

Ik snap hier echt niks van 😅

 

groetjes Anja79

Hallo @Anja79 ,

Helaas stopt het tijdelijk gratis pakket niet vanzelf. Je moet zelf het extra zenderpakket weer opzeggen. Doe dat op tijd, want anders moet je extra betalen. Dus voordat de periode van drie maanden verstreken is. 
 

Zelf zou ik nooit meedoen aan zo’n actie. Je gaat eigenlijk een hoger abonnement aan met een tijdelijke korting van drie maanden. Veel mensen vergeten het dan tijdig op te zeggen. 


Hoi,

daarom zou ik graag willen weten welke datum ik het moet stopzetten.

dan zet ik het in de agenda..

ik heb ze 16-03 aangezet maar volgens mij is het niet zo dat ik het dan weer op  16-06 moet stopzetten


OK, dan zou ik het ongeveer 1 juni 2021 weer opzeggen. Dan ben je ruim op tijd en is er wat speling. Als je het later doet, loop je het risico dat er een hogere factuur verstuurd gaat worden. Die wordt dan de volgende maand wel weer gecorrigeerd, maar daar zit je vast niet op te wachten.

 

 


Top bedankt!

ga ik doen!


Hi Anja, welkom hier. 

Een paar dagen van tevoren is ook voldoende, de opzegging gaat vrijwel per direct in. :relaxed:


Jawel @Alex_P ,

Maar dan heb je de kans (want het is per de 16-de afgesloten) dat dan net de factuur voor de volgende maand is opgemaakt. En dan zit de verhoging er vast al bij. En dat levert dan alleen maar irritatie op. 
 


Dat hangt ook af van de factuurdatum, je betaalt inderdaad vooruit. Als de facturen in dit geval bijv. de 28ste van de maand worden aangemaakt betaal je ook vooruit. 

Als dat irritatie oplevert omdat het op een later moment wordt gecorrigeerd kun je er inderdaad voor kiezen om het ver van tevoren op te zeggen, zoals jij aangeeft. :relaxed: