Skip to main content

L.s.,

 

Bij KPN heb ik in ons abonnement ook alle zenders van Ziggo Sport opgenomen.

 

Afgelopen vrijdag, 3 december,  en gisteren, 5 december, heb ik via Ziggo docu de twee poulewedstrijden van het dames handbalteam live kunnen volgen. Deze uitzendingen stonden ook gewoon in jullie tv gids.

 

De laatste poulewedstrijd vindt morgen, 7 december, om 20.30 uur plaats. Kunt u aangeven op welke zender ik deze wedstrijd bij KPN kan volgen? Op dit tijdstip morgen staat in de tv gids geen enkele informatie hierover.

 

Ik hoor graag zo snel mogelijk van u.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Ingrid van der Putten-Kramer 

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn Galaxy

L.s.,

 

Bij KPN heb ik in ons abonnement ook alle zenders van Ziggo Sport opgenomen.

 

Afgelopen vrijdag, 3 december,  en gisteren, 5 december, heb ik via Ziggo docu de twee poulewedstrijden van het dames handbalteam live kunnen volgen. Deze uitzendingen stonden ook gewoon in jullie tv gids.

 

De laatste poulewedstrijd vindt morgen, 7 december, om 20.30 uur plaats. Kunt u aangeven op welke zender ik deze wedstrijd bij KPN kan volgen? Op dit tijdstip morgen staat in de tv gids geen enkele informatie hierover.

 

Ik hoor graag zo snel mogelijk van u.

 

Met vriendelijke groet, 

 

Ingrid van der Putten-Kramer 

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn Galaxy

Hallo @Ingrid vd Putten die wedstrijd is voor kpn klanten met het het ziggosport pakket helaas niet te zien... alleen bij ziggo zelf op kanaal 13 is deze te zien. Komt helaas vaker voor dat iets uitgezonden wordt op kanaal 13 bij ziggo wat voor ziggosport abbonees bij kpn niet te zien is.