Skip to main content

Ik had 5 topics en vandaag plots maar 4.

Waarom wordt mijn vraag verwijderd mbt update van VIP 5202 met mijn verwijzing naar een eerdere openstaande vraag?????

Hoogst kwalijk dunkt me.

Ik heb abonnement gewijzigd, nieuwe ontvangers erbij gekregen omdat er niet geüpdatet wordt. Oude ontvangers laten verwijderen en nog steeds helpt t allemaal niets. Vaak gebeld en gechat. Niets helpt en telkens andere antwoorden.

Dan wordt het wel heel erg triest als vragen daarover zonder enige vorm van communicatie worden verwijderd!!!!!!!!!!!!

Beste beheerders/medewerkers help deze klant !!! Wanneer wordt mijn systeem geüpdatet of wordt hetgeen die update dwarsboomt aangepakt?

 

Ik zie nog 5 topics bij jouw profiel.

 

 


Je kunt aan de hand van je reacties kijken of ze misschien zijn samengevoegd. 


Hallo @AGB

Vragen worden zelden verwijderd. Alleen bij bijvoorbeeld herhaald grof taalgebruik wordt er ingegrepen. Maar dat is hier niet het geval. Verplaatsen is waarschijnlijker.

Ik zie een vraag van jou van twee dagen geleden, die door de moderators samengevoegd is met het centrale Verzameltopic


Gaat het er om dat er nog geen nieuwe software op jouw nieuwe ontvangers staan? Begrijp ik dat goed?

Zo ja, wanneer de (oude) Motorola administratief is afgemeld, dan krijgt jouw nieuwe ontvanger ergens in februari de nieuwe updates. Alle ontvangers die om deze reden nog geen updates hebben ontvangen, worden tezamen in een ‘veegbatch’ ge-update. 


Gaat het er om dat er nog geen nieuwe software op jouw nieuwe ontvangers staan? Begrijp ik dat goed?

Zo ja, wanneer de (oude) Motorola administratief is afgemeld, dan krijgt jouw nieuwe ontvanger ergens in februari de nieuwe updates. Alle ontvangers die om deze reden nog geen updates hebben ontvangen, worden tezamen in een ‘veegbatch’ ge-update. 


Vorig jaar zou die oude zijn verwijderd, helaas bleek dat er nog 1 actief stond. Dan verwacht je tocht dat het nu snel wordt opgelost. Mij werd toegezegd dat 20 januari ik mijn updates zou krijgen.  Niet dus.  Vandaar mijn vraag die is verwijderd. 

Neemt niet weg dat het onfatsoenlijk is een vraag zonder enig bericht weg te poetsen.


Hallo @AGB

Vragen worden zelden verwijderd. Alleen bij herhaald grof taalgebruik wordt er ingegrepen. Maar dat is hier niet het geval. Verplaatsen is waarschijnlijker.

Ik zie een vraag van jou van twee dagen geleden, die door de moderators samengevoegd is met het centrale Verzameltopic


Fatsoen leert mij dat je dan de vragensteller een reactie stuurt metstuurtet wat je gedaan hebt. Eerdere vragen zijn ok zo maar verplaatst en nu blijkt dat t wederom zo maar gedaan wordt. Laat iemand het oplossen of aangeven waar de fout zit


Je zult het nieuwe menu/platform uiterlijk in februari hebben.

Abonnementen waar de laatste 6 maanden van 2020 een of meerdere Motorola's geregistreerd waren komen eind januari / februari in een veegbatch.

 

aangeven waar de fout zit

Niet echt een fout. Samenloop van dat je waarschijnlijk nog Motorola's had toen de 5202 in eerste instantie overgezet werd.


…  Fatsoen leert mij dat je dan de vragensteller een reactie stuurt metstuurtet wat je gedaan hebt ….

Een terechte opmerking @AGB maar de forum software blijft hier in gebreke, daar is niet in voorzien. Meestal combineert de moderator van dienst de verplaatsing met een eerste reactie op de vraag (waardoor je automatisch een notificatie krijgt), maar helaas is dat bij jou niet het geval geweest. In een andere discussie heb ik de moderators hier op gewezen.


Hoi,

 

Ik ben al een maand of 5/6 bezig met KPN om de oude ontvanger verwijderd te krijgen en de update uitgeleverd te krijgen. Een week of 4 terug moet het eindelijk gelukt zijn om de oude Motorola te verwijderen maar nog steeds wacht ik op de update. Uitsluitsel over een datum dat het moet gaan gebeuren krijg tot op vandaag niet.

 

Admin: reactie verplaatst naar je eigen topic


Hi @AGB! Ik heb voor je gekeken maar ik zie geen oude ontvanger meer in de registratie staan. Wel zie ik dat je inderdaad nog geen gebruik maakt van de nieuwe software. Dit zal op latere datum door een zogeheten “veegbatch” in orde gemaakt worden. Voor meer informatie zou ik je willen aanraden het verzameltopic over het nieuwe TV menu in de gaten te houden. :relaxed:


Hi @AGB! Ik heb voor je gekeken maar ik zie geen oude ontvanger meer in de registratie staan. Wel zie ik dat je inderdaad nog geen gebruik maakt van de nieuwe software. Dit zal op latere datum door een zogeheten “veegbatch” in orde gemaakt worden. Voor meer informatie zou ik je willen aanraden het verzameltopic over het nieuwe TV menu in de gaten te houden. :relaxed:


Hoi Bram,

 

Dat was me inmiddels bekend. Maar vind t wel allemaal lang duren, laatste bericht was dat in maart alles goed zou zijn. Nu is de veegbatch nog steeds niet geweest en kennelijk wanneer is de grote vraag?????????

 

Goed weekend

 


Ik snap dat je het lang vindt duren. Wij willen ook zo snel mogelijk iedereen naar de nieuwe softwareversie. Op dit moment is het echter zo dat we de laatste veegbatch uit hebben moeten stellen. Ik zou je voorlopig aan willen raden toch het verzameltopic in de gaten te houden voor updates daarvoor. 


Op 1 april (!) heb ik die nieuwe software op de tv-ontvangers gekregen. Dit topic kan worden gesloten