Skip to main content

Beste ,  ik las een review van iemand die bij een OLED Tv een beter beeld heeft met een 4k ontvanger ook als de uitzending in HD formaat is   tov van een HD ontvanger

Mijn vraag is welke 4k ontvanger is nu  het meest geschikt voor een OLED TV  :  de 4K  of de 4k UHD

 

Mvg Hans  

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Klopt, hoewel dat voor het geringe aanbod in mijn ogen nog niet zinvol is.

Die datasim zou u in een een tablet met 4G kunnen gebruiken of een ander apparaat geschikt voor mobiel internet.


Beste , een ding is mij nog niet helemaal duidelijk

Zit  de optie opnemen  200 uur standaard in een Kpn Hussel Tv en internet pakket of moet je hiervoor 4, 95 voor betalen

Want deze optie is wel inbegrepen  bij XS4all 

Mvg Hans 

 


Beste , een ding is mij nog niet helemaal duidelijk

Zit  de optie opnemen  200 uur standaard in een Kpn Hussel Tv en internet pakket of moet je hiervoor 4, 95 voor betalen

Want deze optie is wel inbegrepen  bij XS4all 

Mvg Hans 

 

Deze optie is alleen inbegrepen als u voor twee tv ontvangers kiest.

 


Beste ,  ik las een review van iemand die bij een OLED Tv een beter beeld heeft met een 4k ontvanger ook als de uitzending in HD formaat is   tov van een HD ontvanger

Mijn vraag is welke 4k ontvanger is nu  het meest geschikt voor een OLED TV  :  de 4K  of de 4k UHD

 

Mvg Hans  

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Voor HD materiaal (99% van het tv aanbod) merk je geen verschil.

Ik heb de Arris VIP 2952 HD decoder en het beeld op onze Oled tv is perfect.

 

De Arris VIP 5202 samen met het 4K pakket (€ 2,50 per maand extra) heb je 3 extra 4K zenders.

Alleen die zijn mooier.

Persoonlijk heb ik het voor die paar zenders er niet voor over. 😉

 

UHD is een overkoepelende naam.

4K, 8K, etc. zijn allen UHD, alleen de resolutie is anders.

Hoe hoger de resolutie, hoe dichter je bij de tv moet gaan zitten om het zien.

 

HDR is wel een mooier toevoeging, dan zie je meer kleuren (10 bits i.p.v. 8bits) en detail in het zwart zijn beter zichtbaar. En dat is op een OLED tv goed te zien en daardoor nog mooier beeld. 

 

Netflix, Disney+, hebben veel 4K content met HDR.

Maar hier kan je beter de OLED tv (Smart tv) voor gebruiken. (heb je wel extra de AB van je tv nodig). 


Beste , ik heb te snel mijn conclusie getrokken dat het KPN Hussel abonnement goedkoper is als het Xs4all abonnement . Ik heb een aantal zaken over het hoofd gezien  .

Voor het Fritz modem , extra ontvanger , opnemen  200 uur en 4K zenders moet je extra betalen bij KPN en dit zit bij  XS4all al standaard in het pakket . 

 

Mvg  Hans 


Beste , ik heb te snel mijn conclusie getrokken dat het KPN Hussel abonnement goedkoper is als het Xs4all abonnement . Ik heb een aantal zaken over het hoofd gezien  .

Voor het Fritz modem , extra ontvanger , opnemen  200 uur en 4K zenders moet je extra betalen bij KPN en dit zit bij  XS4all al standaard in het pakket . 

 

Mvg  Hans 

Dat is een goede conclusie.