Skip to main content

Beste KPN

 

Test fase nieuwe box voorbij.

Had toch nog wat vragen en moest mij dan aanmelden via het nummer 0800 0402 en dan tv plus inspreken.

Tot 3x toe niemand met de deskundigheid aan de telefoon gehad die een zinnig antwoord kon geven.

Dit is niet de KPN die we gewend zijn,het is er wat ons betreft niet beter op geworden.

Zeker niet na 3 x verkeerd te zijn doorverbonden en dit is niet de eerste keer.

Dus ik vraag me af wie kan nu antwoord geven op technische vragen over de nieuwe tv box .

Feedback kon ik ook niet geven omdat de medewerkers niet wisten waar ik het over had.

Beetje schamen KPN .

Groet van een ontevreden tester en klant van de KPN.

 

Welke vragen heeft u? Als u ze hier stelt worden ze vast wel beantwoord. 


Hoe bereik ik een deskundig persoon die aangesloten is bij het TV plus team


Hoe bereik ik een deskundig persoon die aangesloten is bij het TV plus team

Die kunt u niet bereiken. Er zitten er een paar op het forum. Als u uw vragen hier stelt reageren ze misschien. En anders zorgt een moderator dat uw vragen bij de juiste afdeling terecht komen. 


Tsja dat is echt een antwoord waar ik niks mee kan.

heeft u er dan een verklaring waarom ik de vorige keer wel een deskundige aan de phone heb gehad?

Als er een deskundige van het TV plus hier op het forum aanwezig dan graag contact of niet


Als u belt is het gewoon een kwestie van geluk hebben. Sommige weten er wel veel vanaf. Maar anderen niet. Doorverbinden doen ze meestal niet aan. En terugbellen kunt u wel helemaal vergeten. 

Waarom stelt u de vragen niet gewoon hier?


TV + is vrij nieuw en gebruikers ervan ondervinden problemen mee.

Kpn komt  binnenkort vast wel met een update om dit probleem op te lossen.

U wil per se een medewerker spreken om antwoord te krijgen op technische vragen ,ik denk niet dat een kpn medewerker dit voor u kan oplossen.

Houd er rekening mee op welke termijn kpn dit gaat oplossen is niet te zeggen.

 

 


Waarom dan e-mail dat het klaar is.

En dat de productie gaat starten met de nieuwe box?

En wij als testers dan geen feedback kunnen geven aan de experts.

Dan krijgen ze het straks erg druk met oplossen van de problemen


En wij als testers dan geen feedback kunnen geven aan de experts.

Dat kan wel. Hier op het forum. In dit topic bijvoorbeeld:

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/kpn-introduceert-kpn-tv-574128

Of maak een eigen topic aan.


heeft u er dan een verklaring waarom ik de vorige keer wel een deskundige aan de phone heb gehad?

Jij hebt waarschijnlijk deelgenomen aan de (streaming-only) test waarbij je een voor vragen contact op kon nemen met klantenservice. Deze test is afgelopen en daarmee de speciale ingang bij klantenservice ook.


Goedemorgen @Hassie en bedankt voor je bericht :)

Ik vermoed dat @wjb hier een goed punt heeft; waarschijnlijk heb je deelgenomen aan de test waarbij je voor vragen contact op kon nemen met de klantenservice. Maar omdat de test is afgelopen, is ook deze speciale ingang komen te vervallen. Uiteraard ben je altijd vrij om je vragen via het forum te stellen!


Mag ik nog vraag stellen


Mag ik nog vraag stellen

Natuurlijk @Hassie, dat mag altijd!


Wat mij wel opvalt en met alle respect,vind ik dat er te weinig echte deskundigen zijn.

Volgens mij zijn het jeugdigen die een protocol oprakelen,en wanneer ze het dan niet meer weten dan word er voorgesteld belt u morgen maar terug,of ik word teveel keer verkeerd doorverbonden.

Nogmaals met alle respect gezegd hoor.

Maar het valt erg op.
Jammer maar helaas we hebben geen andere keuze in deze,er moet geld verdiend worden,en dat snap ik ook wel.

Misschien toch eens nadenken KPN wat er belangrijker is.


En wat is uw vraag?


Ook ik word steeds nieuwsgieriger naar die vraag...


Vraag is dus komen er betere personen die gewoon een antwoord op een vraag kunnen geven zie bovenstaande formulering.


Vraag is dus komen er betere personen die gewoon een antwoord op een vraag kunnen geven zie bovenstaande formulering.

Geen enkel persoon is beter of slechter.

Je wilt waarschijnlijk vragen of er personen bij de klantenservice komen die een beter antwoord op een vraag t.a.v. TV+ kunnen geven. Klopt dat?


Mijn vermoeden is dat men pas goede antwoorden kan gaan geven als de klachten minder wispelturig worden. Wat bij de ene klant niet werkt, werkt bij de ander perfect. Er zal net als bij elk bedrijf een database opgebouwd gaan worden met veel voorkomende problemen en oplossingen. Dan zal de geboden eerste lijns hulp beter worden.

Ik denk niet dat we mogen verwachten met de ontwikkelaars zelf doorverbinden te gaan worden. 


Zal aan mij liggen, maar je kunt hier gewoon je meest technische vraag stellen die je kan bedenken. Betekent niet dat wij het antwoord direct weten, maar we kunnen 'm dan prima voorleggen aan de ontwikkelaars. Die luxe heeft telefonische klantenservice dan weer niet. Dat is een live gesprek… Je opent dit topic en geeft aan dat je technische vragen hebt gesteld waar je geen zinnig antwoord op krijgt, dus daar wacht ik nog met smart op.

Als de vraag inderdaad is wat wjb zegt, dan hierbij het antwoord. TV+ is een nieuw product. Er zal zeker een leercurve zitten in de kennis bij een gedeelte van de klantenservice. Wil dat niet ontkennen natuurlijk. Kan altijd beter en dat zal naarmate de tijd vordert ook zeker gebeuren. Maar hier op het forum hebben we de luxe dat we de bèta hebben gedraaid en dus sowieso veel kennis in huis hebben. En kunnen we rustig dingen uitzoeken en erop terugkomen zodra we antwoord hebben. Dat is gewoonweg anders dan bij een telefonische ingang.

 

Maakt dat wat dingen duidelijker @Hassie? Stel vooral je alsnog je technische vragen. Dikke kans dat de Community je er al bij kan helpen hier.