Skip to main content

Een van mijn twee Arrris ontvangers was stuk en ik heb daarvoor een nieuwe Arcadyan ontvangen. Bij in gebruikname zie ik bij Mijn opnames wildvreemde opnames, lijken wel van iemand anders en op mijn andere Arris ontvanger zie ik wel mijn eigen opgenomen programma’s. Wat kan ik doen om mijn eigen opnames ook op de nieuwe Arcadyan te zien?

Check eens of beide ontvangers wel staan aangemeld op je eigen ITV-abonneenummer. Kloppen in de Arcadyan de pakketten wel/ ook niet?

Het jouwe, juiste nummer zie je i.i.g. in MijnKPN en in de Arris waar wel de opnamen kloppen.

Ik begrijp dat je de nieuwe direct kon gebruiken i.p.v. 'm eerst aan te melden met je ITV-abonneenummer?

In de decoders vindt je het abonneenummer onder menu - instellingen - ok knop - 1 X gele knop.


PeterG, ik kwam er inderdaad achter dat er ook een ander abonummer stond. Inmiddels van alles geprobeerd met behulp van de KPN medewerker maar helaas, kastje moet worden omgeruild.


Kan je zo'n ding zelf niet resetten?


Kan je zo'n ding zelf niet resetten?

Nee. Wel heel raar dat ze bij KPN zijn vergeten dat te doen. Deze is er doorheen geslipt.

@IngeT, als je op het nieuwe kastje de eerste keer zelf het abonneenummer en pincode in moet vullen dan is 't goed. Werkt ie direct, zoals deze, dan is ‘t ff achter de oren krabben :wink: .

PS ik hoop dat je geen opnames hebt gewist. Daar zal degene met dat abonneenummer niet blij mee zijn denk ik zo :rolling_eyes: .

kastje moet worden omgeruild.

Ik neem aan dat dat in gang gezet is.

 

Hoi @IngeT, je hoort inderdaad geen vreemde opnames te zien staan bij een nieuwe ontvanger! Als ontvangers opnieuw worden uitgeleverd worden deze eerst helemaal nagekeken, opnieuw geïnstalleerd en losgekoppeld als ze nog gekoppeld zijn aan een abonnement. Vaak kunnen we de ontvanger via een omweg dan alsnog loskoppelen, maar ik snap het omruilen voor de zekerheid wel. Als het loskoppelen is overgeslagen kan het zijn dat er meer stappen niet goed gegaan zijn.

Is het ruilen van de nieuwe ontvanger voor een nieuwere ontvanger al in gang gezet? Of kan ik daarbij nog met je meekijken? Ik hoor het graag van je.


Ik heb inmiddels weer een nieuwe ontvanger gekregen en daar kon ik idd mijn eigen abonummer invullen en alles is nu goed. De niet goed gewiste ontvanger is weer retour.


Dat is fijn om te lezen @IngeT. Gelukkig is de tweede nieuwe ontvanger beter en kan je daar al je eigen opnames op zien. Veel kijkplezier en als wij nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.