Skip to main content

Vrijdag 6-11-2020 komt monteur het nieuwe pakket aansluiten, maar wil alvast he eea voorbereiden, maar signaal is nog niet vrijgegeven, wanneer wordt dit vrj gegeven zodat ik alvast aan de slag kan?

Hoi @H.VM 
Meestal 's morgens al vroeg dus probeer het vrijdagochtend nog maar eens dan zal het wel werken.


dank je dan kan ik helaas niets voorbereiden voor monteur die is volgens de planning al om 8 uur hier


nee, nog steeds niets, vrijdag zou monteur komen maar heeft afgebeld, reden kon niet in centrale om signaal over te zetten, vandaag nog steeds niet, begin me zorgen te maken andere abbo loopt af en kan niet zonder internet, werk vanuit thuis!!


Dat is wel erg rot.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Waar ben je nu klant en tot wanneer nog? Als je ook een mobiel nummer bij ons hebt, zet die dan ook even in je profiel. Dan kan ik daar wellicht alvast extra data op zetten.


is gedaan, gaat hier om een nieuwe aansluiting van KPN, TV & Internet

 


Top! Ik zie dat ik inmiddels wél een monteur in kan plannen. De eerst mogelijke datum is 17 november tussen 10 en 12 uur. Die heb ik dan ook alvast gekozen. Als het niet uitkomt, laat je het dan weten? De datum van opzegging schuift mee, dus je hebt dan gewoon nog wat langer diensten bij T-Mobile.