Skip to main content

Sinds enige tijd is Fox Sports 1 toegevoegd. De belangrijke wedstrijden worden hier bijna niet uitgezonden. Vandaag alleen maar samenvattingen. Dan toch maar overstappen naar Ziggo? 

Maakt voor de wedstrijden van Fox sport 1 niets uit. Voor alle wedstrijden heb je het foxsport pakket nodig.


Ja, wat wil je dan bij Ziggo t.o.v. Nederlands voetbal?

Daar:

Fox Sports eredivisie (3 kanalen): € 17,95 (niet 1 kanaal gratis beschikbaar)
Fox Sports international (3 kanalen): € 12,95
Voor alle 6 de Fox Sports kanalen betaal je dáár: € 30,90 … (ze hebben geen F.S. Totaal pakket)
Gratis bij basispakket: Ziggo Sport 14 (gelijk aan Select). Geen Nederlands competitievoetbal.

Hier:

Fox Sports Totaal (6 kanalen): € 12,99
Gratis (inbegrepen bij basispakket): Fox Sports 1

VANDAAG zondag 26 januari LIVE op Fox Sports 1:
16:45 PSV - Twente


@PeterG 

Ziggo Sport Totaal en FOX Sports Eredivisie

Kijk live op 9 kanalen naar Formule 1, de Eredivisie, Europees topvoetbal én nog veel meer topsport.

Voor 19,95 lijkt mij dan net iets voordeliger dan de twee pakketten los Fs en Zs bij KPN. De 6 kanalen van KPN deugt zover ik weet niet het zijn er 5 fox1 hebben we nu allemaal.

Hoe dan ook ongeacht de provider gaat het extra kosten. Zoveel is wel zeker.


De 6 kanalen van KPN deugt zover ik weet niet het zijn er 5 fox1 hebben we nu allemaal.

Zo kan je ‘t ook bekijken inderdaad :relaxed: . Maar als je het abo neemt heb je 221 t/m 226. Kan. 14 (en 16) zijn hier derhalve verborgen.


@reflexje neem ook in je achterhoofd mee welke andere voordelen (buiten de vergelijking qua sport) er zijn dan wel komen te ontvallen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan Spotify e.d. 


Volgende week Ajax-PSV wel op Fox Sports 1.


Beste @reflexje, welkom! Volgens mij zijn er aardig wat leuke wedstrijden te zien op Fox Sports 1! Als je graag alle wedstrijden van een bepaalde club wilt zien, dan kan je beter een Fox Sports abonnement afsluiten, denk ik. Hopelijk heb je, voor wat betreft de kosten, iets aan het overzicht van PeterG! Mocht je nog ander vragen hebben, laat het gerust weten.