Skip to main content

goedenavond, heb sinds gisteren de android+ tv box  2x en op de eerste box in de huiskamer heb ik vtm go geinstalleerd, stond in de lijst toen ik me aanmelde bij google

 

nu wil ik op de slaapkamer ook vtm go, en bij aanmelden bij google op die box kwam vtm go niet voor

 

nu probeer ik de vtmgo.apk te installeren maar dat lukt niet,zie hem wel staan in aptoide maar kan hem niet installeren, kan iemand me helpen?

Heb je die VTM GO app ooit op een ander niet Belgisch Android/Google TV apparaat kunnen installeren?


Dat ligt waarschijnlijk aan een geo blok en niet aan KPN+. Ik krijg namelijk een melding dat hij niet voor mijn regio beschikbaar is.


Sideloaden via Aptoide TV.

Om AptoideTv te installeren:
Via een webbrowser op Tv ga naar ICTfix.net
Geen webbrowser op Tv ga naar Playstore > Zeus Tv Browser > Google > ICTfix.net
Open rechtsboven 3 streepjes menu > APK FOR ANDROID TV.........
Scrol naar beneden tot "Download Aptoide Tv for Android....."
Klik op Download.
Bron accepteren (TV toestemming geven)

Aptoide Tv openen >zoekvak >Vtmgo > installeren

Van te voren een VTMgo account aanmaken op mobiel of pc.


Hoi JDP, kijk…..hier hebben we wat aan, echter…. ik kom tot klik op download, daarna staat er links onderin download voltooid, dat verdwijnt na enkele seconde en dan zie ik de download nergens terug

kun je me verder helpen?


Hoi JDP, kijk…..hier hebben we wat aan, echter…. ik kom tot klik op download, daarna staat er links onderin download voltooid, dat verdwijnt na enkele seconde en dan zie ik de download nergens terug

kun je me verder helpen?

Heb je het via Zeus Tv Browser gedaan?


Ja klopt 


Ja klopt 

Open Zeus in linkerkolom klik op Downloads > AptoideTv > installeren > toch installeren (naar beneden)> gereed

AptoideTv is opgeslagen in apps waar Playstore ook opslaan

 


Er staat niks in downloads


Er staat niks in downloads

Zeus Tv Browser > Google > ICTfix.net
Open rechtsboven 3 streepjes menu > APK FOR ANDROID TV.........
Scrol naar beneden tot "Download Aptoide Tv for Android....."
Klik op Download.


Dat doe ik alleen zie die download nergens terug


Er staat niks in downloads

Zeus Tv Browser > Google > ICTfix.net
Open rechtsboven 3 streepjes menu > APK FOR ANDROID TV.........
Scrol naar beneden tot "Download Aptoide Tv for Android....."
Klik op Download.

Download geschreven in blauwe letters onder Download AptoideTv for Android tv & Android tv box 


Yep


JDP goedemorgen, het is gelukt en werkt als een tierelier, hartelijk dank voor de uitstekende hulp


JDP goedemorgen, het is gelukt en werkt als een tierelier, hartelijk dank voor de uitstekende hulp

Graag gedaan!