Skip to main content
Ik ben pas overgestapt van Ziggo naar KPN maar ik mis BBC entertainment.

Is duidelijk een kanaal voor de Nederlandse markt met Nederlandse ondertitels.

Hopelijk zal KPN deze weer snel invoeren, graag meer support voor deze petitie.
Hoi @Simon S

Ik steun je verzoek, ook ik mis deze zender.

BBC First hebben ze toegevoegd, en BBC Entertainment weggehaald

BBC First is alleen maar detectives en politieseries, iets waar ik nooit naar kijk, maar BBC Entertainment heeft oude series van de BBC die ik altijd mooi vind en vond om nog eens terug te zien.

Ik ben zelfs al een keer naar Ziggo gegaan alleen om deze zender, maar dat was zo'n drama dat Ziggo, dus ben ik met hangende pootjes zo snel mogelijk weer teruggegaan.

Overigens is er nog een provider die BBC Entertainment heeft en dat is T-mobile, maar om nu weer te switchen, dat ga ik voorlopig niet doen.
Goedemiddag @Simon S, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!



Het zou een mooie toevoeging zijn, dat vind ik ook! Elk jaar in juli zijn er zenderwijzigingen, waarvoor wij ook dit soort wensen doorgeven. Dus ik ga het aangeven, maar kan er verder niks over zeggen of dingen beloven.

Ik steun dit ook!

Ooit eens gezien bij vrienden thuis.

BBC Entertainment op KPN alstublieft!

 


Ook  ik wil graag dat BBC Entertainment bij KPN komt , dit aangezien ziggo sinds vandaag gestopt is met uitzenden .


Hoi @Angela. C .  Helaas is hier BBC Entertainment niet maar wel veel andere leuke zenders. En als je het pluspakket hebt ook leuk aanbod on demand.

Je hebt nog Ziggo? Daar zit de zender op 60 in het Series & Movies XL pakket.


Nee, ik blijf liever bij KPN in de hoop dat zei ook komen met deze zender. maar bedank t !!!


I.i.g. komt ie dit jaar niet meer.

Elk jaar zijn er wijzigingen. Aangezien het langjarig contract met KPN (nog t/m zomer 2023 volgens mij) verwacht ik dus voor juli '23 geen wijzigingen in het BBC aanbod bij KPN. Ze gaan het contract niet openbreken.

BBC Entertainment is sinds juli 2015 niet meer bij KPN. Ik neem aan dat je het zenderaanbod hebt bekeken voordat je overstapte. (?)

Waarom KPN 'm niet heeft is mij wel een béétje een raadsel.


Ik vind het jammer dat je niet zelf kunt kiezen hoe je je pakket wilt hebben want er zitten zoveel zenders in die je nooit kijkt. En ik mis ook de zender BBC Entertainment dus KPN luister naar je klanten dat heet service.


Ook ik zou graag BBC entertainment op KPN willen zien, zijn vaak mooie programma´s


En tevens mis ik Podium TV, dat is een lokaal programma voor en over Groningen, Friesland en Drenthe.
Met lokaal nieuws, sport en oude filmpjes over de dorpen, wat erg interessant is.
Overigens als je een Ziggo kabelaansluiting in huis hebt en je woont in de regio, kun je hem ook digitaal op kanaal 35 zien.

 

Update:
Podium TV stopt per 1 januari het wordt dan Utilitys 


Ik zou ook graag BBC entertainment op KPN willen zien


Ook ik wil heel graag bbc entertainment. 


Ook ik wil heel graag bbc entertainment. 

Hallo @Anna07 , KPN kent BBC First op kanaal 25.

 


Bedankt, @JanD maar het gaat om BBCEntertainment en niet BBCFirst. 


Ook ik wil heel graag bbc entertainment. 

Hallo @Anna07 , KPN kent BBC First op kanaal 25.

 

BBC Entertainment is een totaal andere zender en niet te vergelijken met BBC First


Ik wil ook graag bbc entertainment weer bij kpn 🙏