Skip to main content

Goede dag.ik ben ook al een aantal maanden geleden naar jullie overgestapt.nog geen gratis tv.geen berichten terug.alleen als je belt dat hij nog wel zal komen.hoe zit dit nu? Mvg

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Goede dag.ik ben ook al een aantal maanden geleden naar jullie overgestapt.nog geen gratis tv.geen berichten terug.alleen als je belt dat hij nog wel zal komen.hoe zit dit nu? Mvg

Heeft u geen welkomstkorting of SuperWiFi's gekregen? 


Helaas de gevraagde tv niet,er is ook niks verder aangeboden.🙃


En er zijn nu ook berichten gewist...beetje vreemd allemaal.blijkbaar krijg ik dus nikssss


@Sandra harreveld u had beter een eigen topic aan kunnen maken. In plaats van te reageren in een oud topic van iemand anders.


Snap niet goed wat je bedoeld


Hoi @Sandra harreveld en welkom op het forum! Controleer allereerst goed op de TV op de bevestiging staat die je hebt ontvangen toen je de diensten bij ons bestelde. Als hij daarop staat en je hebt nog geen mail gehad met de track & trace, neem dan contact op met op Sidekix, zij zijn verantwoordelijk voor het versturen van de TV's. Ze zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Mocht de TV niet op de bevestiging staan, dan zal hij helaas ook niet komen. 😬