Skip to main content

Ik heb een abonement afgesloten  vorig  jaar  

Maar heb nog steeds geen tv gekregen 

 

@Rucky

De afgelopen dagen is bij aardig wat klanten uiteindelijk de beloofde TV bezorgd. Heb jij nog niet per e-mail een bericht gekregen over de levering van de TV? 

Vanwege het enorme succes van deze actie is de levertijd flink opgelopen. Eerst was het drie weken (zie bericht hieronder), maar inmiddels is de leveringstermijn verder opgelopen. 

Als je nog niets gehoord hebt, vul dan jouw volledige forumprofiel. Dan kan een moderator het verder uitzoeken. 

7a71e358-f725-41ee-8faf-7545ce6c7cf3.png

KPN Logo


Ik heb nog geen email gehad wel iemand aan de telefoon toe werdt er gezegt dat ik de tv kreeg 

Maar nog niks gehad geeen mail geen bericht niks

Mvg roel 


Ok Roel,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Is al ingevuld 

 


Hoi @Rucky. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben. Op welke manier heb je deze bestelling geplaatst? Nieuwe klanten konden gebruik maken van deze Black Friday deal. Ik zie dat je al een abonnement afneemt bij KPN. 


Opgezegt en toen weer aangemeld dus ben een nieuwe klant


Hoi @Rucky 

Volgens mij moet er 6 maanden tussen de opzegging en opnieuw aanmelden zitten.


Hoi @Rucky 

Volgens mij moet er 6 maanden tussen de opzegging en opnieuw aanmelden zitten.

Genetic,

Ik heb je al eens eerder gevraagd om eens te laten zien waar dat in een reeds langer bestaand officieel document van KPN staat. Dit soort berichten zullen niet bijdragen om de veroordeling door de rechter van KPN wegens misleiding te weerleggen als moderators er niet heel stringent op reageren. 


Oke als dat zo is zeg ik meteen alles op ben vasten klant  al 10 jaar elke maand 200 euro en nieuwe klant krijgt altijd wel iets vasten klanten  niet dus bij deze 

 


Ga nu naar kpn site en zeg alles op  bedank voor alles en tot nooit


Hoi @CorL 

Nee je hebt mij dat nog nooit gevraagd @CorL je zal een ander voorhebben.
En ik heb het ooit hier gelezen.


Hoi @CorL 

Nee je hebt mij dat nog nooit gevraagd @CorL je zal een ander voorhebben.
En ik heb het ooit hier gelezen.

Genetic,

Sorry, er liep vorige week een thread waar dit ook vele malen door regelmatige bezoekers van dit forum werd gesteld. De in deze thread actieve moderator gaf hier een ontwijkend antwoord op en markeerde een bericht als antwoord, die de indruk zou kunnen wekken dat die 6 maanden in de overeenkomsten met KPN stond. 

Het lijkt me dat in het door jou getoonde bericht wat veel concreter is een KPN (oud) moderator dit antwoord heeft bevestigd. Het is een oud moderator, maar toch zal dit soort KPN communicatie niet bijdragen aan wat ik eerder heb geschreven in deze thread. Het lijkt mij verstandig dat KPN moderators over die “6 maanden” heel duidelijk zijn, want het betreft alle huidige abonnees, en verwijzen naar de bestaande voorwaarden en geen suggesties laten bestaan of hier zelfs aan meewerken. 


Bedankt voor jouw reactie @Rucky. Zoals hierboven al wordt aangegeven geldt deze actie (gratis TV óf Hussel Internet 6 maanden voor € 25,00) alleen voor nieuwe KPN klanten die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen. De Mobiele acties gelden voor zowel nieuwe als voor verlengende klanten.

Je geeft aan dat je jouw bestaande abonnement hebt opgezegd. Ik kan deze opzeggen niet terug vinden in onze systemen, heb je een bevestiging hiervan ontvangen? Als ik deze opzegging had terug gevonden in onze systemen, dan had je alsnog geen recht gehad op deze gratis televisie. Pas na 6 maanden kan je weer gebruik maken van een nieuwe actiekorting. Jammer dat je het abonnement gaat opzeggen bij KPN, maar ik kan jou helaas niet verder helpen hierin. 


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 


Maar bij deze laat het maar zo ikke ga wel naar ziggo 


Hoi @Rucky  en @Vikash 

Ik zou even als ik jou was al je privégegevens weghalen @Rucky  dat zou denk ik slimmer zijn.
En veel plezier bij Ziggo.:sunglasses:


Ik heb alle privé gegevens verwijderd. @Rucky Jammer dat je het abonnement opzegt en dat het op deze manier eindigt.


Reageer