Skip to main content

Ik heb drie weken geleden een belletje gehad met een vraag om te blijven bij KPN. Ik heb dat toegezegd onder de voorwaarde dat ik een nieuw modem en een nieuwe WiFi versterker zou krijgen. 
 

beide nog niet gekregen. De vrouw aan de telefoon had het over 4 dagen, week geleden maar nog eens gebeld en nu nog steeds niets binnen. Hoe lang moet ik normaliter nog wachten? 

Hallo @ReneRe, welkom op ons forum! Leuk dat je er toch voor gekozen hebt om bij KPN te blijven. :smile:

Wat vreemd dat je de toegezegd apparatuur nog niet ontvangen hebt. Ik kijk daarom graag even met je mee. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Geregeld! Ik heb het aangepast. Zie uit naar je reactie. 


Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie dat er inderdaad is toegezegd dat je een nieuw modem en Experia Wifi gratis toegestuurd krijgt. Ik heb deze nu alsnog toegestuurd. Ik heb je een privébericht met meer informatie gestuurd.