Skip to main content

Bestaat er een overzicht van op welke apparaten (smartphone Android en iOS/ smart TV / Windows laptop / Apple laptop en in welke gebieden (NL / EU / Overig / wereld) de KPN iTV app werkt? 

Ik kan op mijn telefoon bijna overal alles bekijken, ook wat ik opgenomen heb. Op mijn macbook echter alleen live tv. Vanaf telefoon streamen naar macbook en apple tv werkt ook maar met een lightning - HDMI converter naar TV heb ik alleen geluid. Helpdesk zegt dat iTV niet meer werkt op een macbook. Dat is toch verbazend? Er is toch vast wel iemand die dit precies weet?

iTV op de pc/laptop/macbook werkt tegenwoordig gewoon in de browser. Vroeger was er een app voor op de pc/laptop/macbook. Die werkt niet meer. Word al jaren niet meer onderhouden en is ook nergens meer te downloaden denk ik. Maar misschien gebruikt u die nog?


Ja klopt Nick. Ik ga het proberen. Weet jij of die app ook niet meer beschikbaar is voor de Apple TV?

 


en met de browser bedoel je gewoon inloggen in mijn KPN neem ik aan?

 


geprobeerd, via chrome ingelogd en ik kwam idd bij iTV terecht. Probleem is echter nog steeds dat ik opnames niet kan bekijken. Alles staat er maar het speelt niet af. Ik zie wel al mijn opnames. Enig idee wat er fout gaat?

 


Ja klopt Nick. Ik ga het proberen. Weet jij of die app ook niet meer beschikbaar is voor de Apple TV?

Nee, er is geen app voor Apple TV. En met een browser op de Apple TV zal het waarschijnlijk ook niet werken. Is dat iets wat u nu aan het proberen bent?


Nee Nick, ik probeer nu gewoon op mijn macbook te kijken. Voorheen werkte dat maar nu niet meer. Ook niet direct via de site. Via de Apple TV werkt goed als ik stream vanaf mijn telefoon, via WiFi. Via een kabel (omvormer Lightning naar HDMI en dan kabel in de TV) werkt ook niet, dan heb je alleen geluid. Het is allemaal raar vind ik. Waarom werkt streamen wel en wordt via een kabel het beeld geblokkeerd?

Dit ben ik ook niet gewend van KPN, meestal werkt het allemaal eenvoudig en logisch.

Dankjewel voor je hulp! ben je KPN medewerker?


Waarom werkt streamen wel en wordt via een kabel het beeld geblokkeerd?

Omdat KPN een bepaalde versleuteling vereist. Die is er niet op een kabel tussen macbook en tv.

ben je KPN medewerker?

Nee, ik ben gewoon klant.


Dankjewel Nick. Op mij macbook werkt het nog steeds niet en dat is vreemd. Op de windows laptop werkt het wel.

 


Als jij op jouw Macbook naar https://tv.kpn.com gaat en inlogt, kan je dan wel televisie kijken op de Macbook zelf?