Skip to main content
Beantwoord

Waar gaat WTA Tennis naartoe

  • December 31, 2021
  • 31 reacties
  • 1028 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

Alfons
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 16, 2022

Ik vind het vrijwel geheel ontbreken van de WTA ook zeer vreemd. Ik zie dat er komende week wel WTA uitgezonden wordt, maar deze week dus niets.


  • Topper
  • June 17, 2022

Hoi Peter,

Net via Facebook/ziggo sport mijn grieven doorgegeven. Kreeg zowaar gelijk antwoord. Reden toernooien ATP en WTA vaak gelijktijdig en dan moeten zij aan iets de voorkeur geven. Wel erg vaak ATP!

Gisteren 3 kanalen van ziggo met ATP tennis waarvan 2 kanalen zelfde wedstrijd. Zou doorgegeven worden.

Ben benieuwd. Ik houd  je op de hoogte.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 17, 2022

Ik ben benieuwd. Wordt vervolgd, kennelijk en hopelijk.


  • Topper
  • June 17, 2022

Overigens zenden ze nu wel Botic v.d. Zandschulp uit. Ook gezegd dat ik vind dat wta tennis een ondergeschoven kindje is bij ziggo!!


  • Topper
  • June 20, 2022

Niet te geloven, Ziggo sport zend op 2 kanalen tennis uit, zowel ATP Mallorca als WTA/ATP Eastbourne. . Nu een WTA wedstrijd, benieuwd hoe lang ze dit vol houden. Eieren voor hun geld???


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 26, 2022

Niet te geloven, Ziggo sport zend op 2 kanalen tennis uit, zowel ATP Mallorca als WTA/ATP Eastbourne. . Nu een WTA wedstrijd, benieuwd hoe lang ze dit vol houden. Eieren voor hun geld???

Dat viel mij ook al op! 

Maar het is inderdaad voornamelijk ATP dat wordt uitgezonden. Ben zelf ook een enorme liefhebber maar omdat ik (tennis technisch gezien) liever naar de ATP Tour kijk heb ik daar niet zo heel veel problemen mee ;) Desondanks hoop ik wel voor alle liefhebbers dan de verdeling wat beter wordt.