Skip to main content

Ik begreep net van ESPN dat ze geen WTA Tennis meer uitzenden. Waar gaat WTA Tennis naar toe ?

 

Ik vind het vrijwel geheel ontbreken van de WTA ook zeer vreemd. Ik zie dat er komende week wel WTA uitgezonden wordt, maar deze week dus niets.


Hoi Peter,

Net via Facebook/ziggo sport mijn grieven doorgegeven. Kreeg zowaar gelijk antwoord. Reden toernooien ATP en WTA vaak gelijktijdig en dan moeten zij aan iets de voorkeur geven. Wel erg vaak ATP!

Gisteren 3 kanalen van ziggo met ATP tennis waarvan 2 kanalen zelfde wedstrijd. Zou doorgegeven worden.

Ben benieuwd. Ik houd  je op de hoogte.


Ik ben benieuwd. Wordt vervolgd, kennelijk en hopelijk.


Overigens zenden ze nu wel Botic v.d. Zandschulp uit. Ook gezegd dat ik vind dat wta tennis een ondergeschoven kindje is bij ziggo!!


Niet te geloven, Ziggo sport zend op 2 kanalen tennis uit, zowel ATP Mallorca als WTA/ATP Eastbourne. . Nu een WTA wedstrijd, benieuwd hoe lang ze dit vol houden. Eieren voor hun geld???


Niet te geloven, Ziggo sport zend op 2 kanalen tennis uit, zowel ATP Mallorca als WTA/ATP Eastbourne. . Nu een WTA wedstrijd, benieuwd hoe lang ze dit vol houden. Eieren voor hun geld???

Dat viel mij ook al op! 

Maar het is inderdaad voornamelijk ATP dat wordt uitgezonden. Ben zelf ook een enorme liefhebber maar omdat ik (tennis technisch gezien) liever naar de ATP Tour kijk heb ik daar niet zo heel veel problemen mee 😉 Desondanks hoop ik wel voor alle liefhebbers dan de verdeling wat beter wordt.