Skip to main content

Hier ben ik weer!!!😁

Na veel klachten over opgenomen programma´s die niet terug konden worden gekeken, kreeg ik te horen dat problemen met opnemen en terugkijken van opgenomen programma´s van NPO1 extra maar een klein onderdeeltje zijn van het hele pakket.

Dus twee maanden geleden vond KPN het wel nodig om haar prijzen te verhogen en in ruil verdwijnt nu ineens een hele zender, te weten NPO1 extra.

Extra leuk vanwege alle series die herhaald werden. En hier te lezen dat ik niet de enige ben die de programma´s wil kijken en waardeert.

Is het nou zo moeilijk om kijkers te geven waar ze recht op hebben?

Ik hoef geen 100.000 zenders of wat voor extra's ook.

Ik heb een gewoon pakket met opnemen erbij. En ik wil gewoon leuke series volgen via NPO1 extra en ook nog opnemen en daarna lekker op mijn gemak bekijken  als het mij uitkomt.

Is dat misschien te veel gevraagd????

Hallo @Hansie64 ,

NPO1 Extra wordt sinds 1 juli 2022 weer alleen doorgegeven via het pluspakket. Nog steeds via kanaal 81, maar alleen als je jouw abonnement uitbreidt met het pluspakket kun je deze zender bekijken. 

Wanneer je KPN Hussel-thuis  hebt in combinatie met een mobiel abonnement. Dan krijg je het pluspakket gratis. 


Een populaire zender, NPO 1 Extra, verplaatsen naar het Plus Pakket, wat verder alleen maar slechte zenders omvat, behalve Ons dan, waarvoor je 6,99 euro extra moet betalen. Leuk business model maar schandalig tegenover je klanten. Gewoon weer terugzetten naar het basispakket graag!


Eens met Karin. Ik betaal abonnemnet voor 20 sportzenders  en tientallen andere zenders waar ik nooit naar kijk. Je wordt al overladen met port, niet mijn interessen, ook niet de vele gevechtsfilms e.d. NPO 1 meer de betere series e.d. Ook al is dat een besluit van NPO zelf, KPN kan ook protesteren. Als je deze zender bij KPN volgens Hansie “grris’rijt als je ook een Hussel hebt, dan vind ik dat niet gratis, want zonder Hussel waarvoor je wel betalen moet, krijg je geen NPO 1 extra.   Weer in het basispakket terug


Wij hebben alleen de basiszenders, verder niets, we komen nu al tijd te kort om alles te zien.

Maar, een enkele keer wil ik wel eens iets zien op npo-extra, dan kijk ik hier :

https://www.npostart.nl/live/npo-1-extra

( en npo2 extra zit ook op DVB-T (“digitenne”) )

Tijdens de corona waren deze zenders voor een ieder te zien, dat is nu over.