Skip to main content

waar is de zender van 192.tv gebleven, sinds maandag 1 juni niet meer kunnen vinden.

Hallo @Ronnyvw ,

Er waren tijdelijk wat zenders van het pluspakket beschikbaar in het basispakket i.v.m. corona.

Dat waren t/m 31 mei:

Tijdelijk kanaal ivm Corona:
70 IedereenLive. Uitz. ma – vr van 14:00 tot 17:00 u.

Verder tijdelijk in basispakket tot en met 31 mei: 
113: 192tv 
52: Nick toons
53: Nick jr 
54: Nick music
57: Baby TV
71: Comedy Central
82: Crime & Investigation
110: MTV Music24


Hallo,

bedankt voor de reactie, maar heb nu al enkele jaren KPN ITVonline en ook al die tijd 192tv kunnen ontvangen, hopelijk vinden jullie niet dat ik dit gelogen hebt.

Ik ben hierover dan ook niet te spreken en baal daar enorm van!!!

Ronny


Heb je wellicht recent het Pluspakket ingeruild voor een ander zenderpakket? 


Alles-in-1 Glasvezel Standaard ???


Hallo @Ronnyvw,
Dat is de naam van het internet pakket, maar deze zender behoort tot het zenderpakket met de naam '’Pluspakket'’. Heb je deze recent opgezegd of veranderd naar het FOX Sports pakket?


Het lijkt er dan inderdaad op dat jij voorheen het Pluspakket had en nu niet meer. Dit kan ik voor je nakijken, @Ronnyvw. Vul daarvoor dan je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt.


Het lijkt er inderdaad op dat ik het pluspakket heb ingeruild voor een goedkopere versie van het gebruik van Internet, maar was verbaasd dat ik al die tijd erna toch gebruik van heb kunnen maken en toen was   t ie foetsie. dus daarna kwam inderdaad!! van waar is nu die 192.tv gebleven. nu snap ik het!!!

bedankt


Fijn dat het nu duidelijk is. Dat kwam dus inderdaad door het tijdelijk doorgeven van 192 TV aan alle klanten. 

 


Opgelost dus, bedankt


Opgelost dus, bedankt

 


Graag gedaan:thumbsup_tone4:

 


Waarom heb jullie de leukste radio zender van de buis gehaald  192 Veronica was voor mij de leukste