Skip to main content

Zowel voor nieuwe als bestaande klanten is het 4K pakket van 2,50 euro niet meer zichtbaar valt mij op! Is dat een bewuste keuze van KPN? Kanalen 691-693 zijn ook niet open gezet. Ik hoef het pakket overigens niet tegen de 2,50 betaling, maar ik kan hier nergens informatie over vinden. Indien dit gratis in het basispakket zou zitten is dat mooi meegenomen natuurlijk.

 

Zie hieronder de screenshots voor nieuwe klanten en MijnKPN:

 

Ik zie het ook niet meer staan, verschillende adressen geprobeerd. Het is overigens normaliter alleen zichtbaar als er minimaal 100MB internet leverbaar is op een adres.


Ik zie het ook niet meer staan, verschillende adressen geprobeerd. Het is overigens normaliter alleen zichtbaar als er minimaal 100MB internet leverbaar is op een adres.

Ik heb glasvezel dus dat zou geen probleem moeten zijn.


Ik zie het ook niet meer staan, verschillende adressen geprobeerd. Het is overigens normaliter alleen zichtbaar als er minimaal 100MB internet leverbaar is op een adres.

Ik heb het vandaag nogmaals getest op adressen waar meer dan 100MB leverbaar is. Het 4K pakket is niet (meer) aan te vinken. 

Wil je het 4K pakket? Bel dan met 0800-0402 om het te regelen. 

 


Ik heb het vandaag nogmaals getest op adressen waar meer dan 100MB leverbaar is. Het 4K pakket is niet (meer) aan te vinken. 

Zal dat dan inhouden dat het automatisch gaat? Ik heb er ook even verder ingedoken, en ik merk dat het 4K pakket niet meer is aan te vinken.


Nee @Dennis Schreve 

Ik vermoed eerder een fout in het bestelproces. KPN is nu bezig om wat veranderingen in het proces door te voeren. Dat gaat binnenkort live. Ik ben benieuwd of dit ermee te maken heeft. Maar ik denk het eigenlijk niet.


Vandaag deze reactie ontvangen van KPN: Door (wereldwijde)leveringsproblemen met chips dreigt er een tekort aan tv-ontvangers te ontstaan. De levertijden kunnen opgelopen naar meer dan 50 weken. Dit heeft o.a. onze 4K ontvangers geraakt. KPN heeft de 4K ontvanger sinds gisteren uit het systeem gehaald. Bestellen van 4K-VAS wordt tijdelijk niet meer mogelijk. Zowel nieuwe klanten als bestaande klanten kunnen de 4K-VAS niet meer bestellen. 


Ik heb me even als nieuwe klant aangemeld en dan is het wel zichtbaar:

overigens wat is VAS  bij 4K-VAS


Hallo iedereen. 

Ik zie dat er door collega’s al informatie is gedeeld. Ik heb naar aanleiding hiervan om meer informatie gevraagd en dit is wat ik met jullie kan delen. Dit situatie lijkt iets genuanceerder te liggen dan in het andere antwoord geschetst. 

Wereldwijd zijn er leveringsproblemen waardoor er op termijn een tekort dreigt aan tv-ontvangers. KPN beschikt over voldoende voorraad en schakelt met leveranciers om ook in de toekomst goed voorzien te zijn. Om een dreigend tekort zoveel mogelijk af te wenden, kijken we ook kritisch naar de uitlevering van de verschillende type decoders in lijn met de wensen van de klant. Om die reden hebben we 4K kijken even uit de etalage gehaald omdat hier in sommige gevallen nieuwe apparatuur voor nodig is. Hoe lang deze situatie nog aanhoudt is onduidelijk. Gelukkig is onze voorraad nog voldoende en door onze apparatuur slim in te zetten, kunnen we onze klanten blijven voorzien van de best passende kijkervaring.

Zodra de situatie verandert of als er meer informatie komt dan zullen we het zo snel mogelijk delen. 


Hallo iedereen. 

Ik zie dat er door collega’s al informatie is gedeeld. Ik heb naar aanleiding hiervan om meer informatie gevraagd en dit is wat ik met jullie kan delen. Dit situatie lijkt iets genuanceerder te liggen dan in het andere antwoord geschetst. 

Wereldwijd zijn er leveringsproblemen waardoor er op termijn een tekort dreigt aan tv-ontvangers. KPN beschikt over voldoende voorraad en schakelt met leveranciers om ook in de toekomst goed voorzien te zijn. Om een dreigend tekort zoveel mogelijk af te wenden, kijken we ook kritisch naar de uitlevering van de verschillende type decoders in lijn met de wensen van de klant. Om die reden hebben we 4K kijken even uit de etalage gehaald omdat hier in sommige gevallen nieuwe apparatuur voor nodig is. Hoe lang deze situatie nog aanhoudt is onduidelijk. Gelukkig is onze voorraad nog voldoende en door onze apparatuur slim in te zetten, kunnen we onze klanten blijven voorzien van de best passende kijkervaring.

Zodra de situatie verandert of als er meer informatie komt dan zullen we het zo snel mogelijk delen. 

Heel erg bedankt voor deze reactie. Logische verklaring.


Ik heb contact gehad met de klantenservice. Ze melden dat zij intern deze optie om het 4K pakket aan te zetten ook niet meer hebben. Het zou mooi zijn dat KPN in ieder geval zijn klantenservice de mogelijkheid biedt om alsnog handmatig het 4K pakket in te schakelen, zonder dat er nieuwe 4K apparatuur wordt meegezonden (klanten zoals ik hebben namelijk de ontvanger al en wensen alleen het 4K pakket van 2,50 euro).


overigens wat is VAS  bij 4K-VAS

@huistijger 

Heb 't net (6 mei om 16:44 u) maar eens opgezocht. VAS is Valued Added Services. Ofwel in het Nederlands iets als ‘toegevoegde dienst tegen kosten’. 

Dus de ‘toegevoegde dienst tegen kosten’ 4k-pakket/ 4k-ontvanger is momenteel niet af te nemen.