Skip to main content

Aan de voorkant op deze ontvanger zit een vierkant venstertje. Ik dacht dat dat venstertje het kanaal waar je op afstemt zou weergeven. Want dat is makkelijk om te zien naar welk kanaal je kijkt. Moet je dat ergens aanzetten zodat het kanaal zichtbaar is?

De 5202 heeft geen display.


Hoi @Loek B ,

Dat vierkantje is een IR ontvanger,Daar kunnen geen nummers op helaas.

Als je dat echt wil kan je vragen of KPN hem kan omruilen voor een 2260 of 2952,Maar ik denk niet dat ze dat zomaar doen.


Hallo @Loek B , dat venstertje is het oog voor de afstandsbediening, kanalen zoeken en zien doe je via je tv-toestel.

 


Hartelijk dank voor je antwoord JanD. Maar op mijn vorige TV ontvanger van XS4ALL zag je het kanaaknummer waar je naar zat te kijken op je ontvanger aan de voorkant.


Allemaal bedankt voor het antwoord. Maar ik blijf het jammer vinden omdat ik eraan gewend was bij XS4ALL


Allemaal bedankt voor het antwoord. Maar ik blijf het jammer vinden omdat ik eraan gewend was bij XS4ALL

Dan moet je vragen of ze jouw 5202 willen ruilen in een 2260 of 2952.


Dan moet je vragen of ze jouw 5202 willen ruilen in een 2260 of 2952.

Vraag daarbij wel of ze een logistiek verzoek kunnen indienen daarvoor,Medewerkers kunnen het niet zelf en komen soms niet op het idee om de logistieke afdeling te contacteren.

PS:Je krijgt geen garanties dat het word goedgekeurd,Maar proberen kan geen kwaad.