Skip to main content

Ik merkte dat er een knop bovenop de DIW7022 zit. Ik zie het niet in de gebruiksaanwijzing staan waar die voor dient of ik kijk er overheen.

Wat is de functie er van?

Omdat ik veel opstart problemen heb wil ik weten of ik zo de box opnieuw kan opstarten. Nu moet telkens de stroom er van af

Volgens mij heeft die dezelfde functie als de knop rechts boven op de afstandsbediening. 

Ik heb op geen van de ontvangers van de laatste 12 jaar die knop ooit gebruikt. 

Wat bedoel je met opstart problemen. Bij het aanzetten dus?


Volgens mij heeft die dezelfde functie als de knop rechts boven op de afstandsbediening. 

Wat bedoel je met opstart problemen. Bij het aanzetten dus?

Zie mijn andere vraag bij opstarten met zwart scherm.

Zwart scherm bij opstarten tv+ met mijn laatste aanvulling.

Nu na een week even een update. Vrijwel elke dag wel een probleem bij het opstarten inclusief de “oplossing”. 
Ik ben een newbie dus vergeef me als ik iets verkeerd doe. 
 

datum        Tv1 

13-3-23   DIW7022 stond aan terwijl ik zeker ben dat hij ‘s avonds uit was. Update??

14-3-23   Gids niet te raadplegen. Kon daardoor niet iets terugkijken. In beeld stond: opnieuw opstarten bij problemen. 
15-3-23   Zwart scherm. Stroom eraf en opnieuw opstarten. Werkte. 
 

                 Tv2

11-3-23    Roze scherm. Wel geluid! Stroom eraf en opnieuw opstarten (zie foto)

12-3-23   Bleef hangen maar na ok klikken startte toch op. In menubalk was opname, film en sport weg. 

13-3-23   Roze scherm, stroom eraf en opnieuw opstarten 
14-3-23   Ochtend: Paars scherm, stroom eraf en opnieuw opstarten  

                  Avond: Duurde lang voordat hij doorstartte. Zeker 30 seconden.

16-3-23  volgens tv geen hdmi signaal. Opnieuw opstarten.

Kortom, nog veel problemen. Als hij opstart zelden problemen. 

Hopelijk komen er updates die deze problemen oplossen. Er zit iets niet oké met de hdmi aansturing


Ik heb geen problemen met de DIW7022. Derhalve ook geen (zelf uitgevogelde) tips en trucs. 

Hier op hdmi 1 van de Samsung. Van de 3 hdmi aansluitingen geven ze 1 en 2 aan als geschikt voor tv decoder.