Skip to main content

Gisteren viel onze “VASTE TELEFOON LIJN”  een aantal keren uit. Al enkele dage duurt het aanzienlijk langer asl ik de TV aanzet voor ik beeld heb. Met de melding dat de TV onvanger aangezet moet worden, maar als je geen 10 seconden wacht ben je alles weer kwijt. En vanmorgen was het toppunt bereikt : Na de gebruikelijke wijze van aan zetten is het beeld en het geluid ongeveer 10 seconsen verschoven . Je ziet Welmoed praten en hoort Jet Bussemakers ed. Je ziet een reclame en hoort een andere.

Wat is er aan de hand?

Wilt u alle klanten overtuigen een andere provider te zoeken?

Welk type TV ontvanger heb je?

Welke Experia Box heb je?


Aan de voorkant staat KPN Experia box V8.


En de TV ontvanger?


Een Philips 81 cm TV van een jaar of 5 oud. U test toch wel de interfaces met TV's als u een software update maakt? Inmiddels is het synchronisatie probleem weer weggewerkt.


Maar wat is nu toch het type van de TV ontvanger die je van KPN in bruikleen hebt?

Overigens ben ik, net als jij, gewoon een klant van KPN en lid van dit forum.


@hans42 Welkome hier. Bedankt voor je bericht. Daar lijkt inderdaad iets niet goed te gaan. Je hebt nooit eerder met deze problemen te maken gehad?
Je hebt dus de V8 en zoals wjb al vraagt, ben ook ik benieuwd naar welk type tv-ontvanger je van ons hebt. 
Hiermee bedoelen we het zwarte kastje wat (meestal) onder je tv staat. 

Je geeft aan dat het synchronisatie probleem is verholpen, dat is fijn om te horen. Spelen de andere problemen die je beschrijft nog wel?  


@hans42 We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer