Skip to main content
Waar in National Geographic Wild gebleven? Sinds een paar dagen is het weg. Ook de gewonen zender, national Geografic is weg. Betaal 79 euro per maand??

Is jouw pluspakket wel actief?

Heb je de zender niet per ongeluk verborgen?


Wel ja waarom zou mijn pakket niet actief zijn heb het al 3 jaar. Hebwel mijn mobiele abonnement afgezegd verleden week....zou dat ermee te maken hebben? 


Wel ja waarom zou mijn pakket niet actief zijn heb het al 3 jaar. Hebwel mijn mobiele abonnement afgezegd verleden week....zou dat ermee te maken hebben? 

Doet het hele pluspakket het niet meer, dan lijkt het erop dat je het pluspakket gratis is vervallen doordat je mobiele abo hebt opgezegd.


Wel ja waarom zou mijn pakket niet actief zijn heb het al 3 jaar. Hebwel mijn mobiele abonnement afgezegd verleden week....zou dat ermee te maken hebben? 

Dat zou er heel goed mee te maken kunnen hebben want het pluspakket was gratis als je ook mobiel abonnement bij KPN had. Ik kan me goed voorstellen dat het pluspakket dus geannuleerd is bij het annuleren van jouw mobiele abonnement. Kijk anders eens in MijnKPN of het pluspakket nog bij "Mijn entertainment" staat.

 


Oh nou dat is vreemd.  Kpn heeft mij niets vermeld. Ik bepaalde 17.50 euro voor een standaard mobiele abonnement. En wat heeft mijn mobiele met een tv abonnement te maken? En worden mijn maandelijkse kosten dan nu goedkoper omdat het plus pakket blijkbaar weg is? 


En worden mijn maandelijkse kosten dan nu goedkoper omdat het plus pakket blijkbaar weg is? 

Nee want jouw pluspakket was gratis omdat je ook een mobiel abonnement bij KPN had.

Als je nu het pluspakket weer zou activeren dan ga je bij een Hussel of TV+abonnement €6,99 extra betalen en bij oudere abonnementen zelfs €9,99.


Hallo @EllenB123 er wordt niets goedkoper, behalve dan de kosten voor je mobiele abo die je niet meer hebt.

Als je een thuis-abo combineert met een mobiel abo heb je als service recht op entertainmentkorting van €5 op bepaalde tv-pakketten en is het pluspakket gratis.

Nu je geen mobiel abo bij KPN meer hebt en alleen een thuisabo vervalt het recht op entertainmentkorting en het gratis pluspakket vervalt.

Je kunt het pluspakket nu wel weer activeren voor ik meen €6,99 per maand.

 


Dank Jan D, dan ga ik dat maar doen! Dat heb ik voor niets geswitched van provider. Want die was 7 euro goedkoper, per maand, maar als ik nu plus pakket wil, kost het mij toch 7 euro per maand weer extra. HAHAHAHA. Jammer dat KPN medewerkers men hier van op de hoogte stellen als je hierover belt. Ze hadden makkelijk kunnen vragen: waarom stap je over? En: dit zijn de consequencies,….maar goe, hartelijk dank Jan D voor de info.


En worden mijn maandelijkse kosten dan nu goedkoper omdat het plus pakket blijkbaar weg is? 

Nee want jouw pluspakket was gratis omdat je ook een mobiel abonnement bij KPN had.

Als je nu het pluspakket weer zou activeren dan ga je bij een Hussel of TV+abonnement €6,99 extra betalen en bij oudere abonnementen zelfs €9,99.

Wil je het pluspakket weer dan wordt je thuis abonnement dus duurder…..

Feitelijk moet je de prijs van je mobiele abonnement verrekenen met het gratis pluspakket.

Dus met Alles in 1

17,50 - 9,99 = 7,51

Met Hussel en het 2023 abo

17,50 - 6,99 = 10,51

Wat ben je nu kwijt voor je mobiele abo bij je nieuwe provider EN je vaste mét pluspakket?