Skip to main content

Ik wil graag de film evert_45 zien. Volgens verschillende internetbronnen is dit te zien via kanaal 23 en youtube, maar nergens terug te vinden.

 

 

Hallo @Leraar45 , als als je binnen de KPN-decoder zoekt op titel?

 


Goedemiddag @Leraar45 en leuk dat je naar deze bijzondere productie vraagt!

Ons kanaal, KPN Beleef, zit tegenwoordig op kanaal 41. De film staat momenteel niet bij ons geprogrammeerd. Aangezien het weer bijna mei is, zou het wel leuk en interessant zijn om deze weer te zien!

Wat achtergrondinformatie:
5 jaar geleden was er, met ondersteuning van het Comité 4 en 5 mei, een initiatief vanuit KPN. Via dit initiatief werden verhalen van de mensen die de oorlog hebben meegemaakt, verteld in de vorm van Evert_45. Een jongen van dertien die in de laatste oorlogsweken vlogs over zijn leven op YouTube plaatste en foto’s op Instagram postte om op die manier zijn persoonlijke verhaal uit de oorlog aan jongeren door te vertellen.  

Op deze manier hebben wij als KPN een steentje willen bijdragen om de verhalen van toen levend te houden en de generaties met elkaar te verbinden. En met succes: het verhaal van Evert_45 heeft een grote hoeveelheid mensen bereikt.

Uiteindelijk is al het beeldmateriaal verzameld en opnieuw uitgebracht als korte speelfilm. Ik beloof niets, maar ga mijn best doen om uit te zoeken of deze film weer geprogrammeerd kan worden. Ik kom er op terug!

Admin update antwoord 07-04-2022: 
Helaas gaan wij deze film niet meer uitzenden: de rechten waren voor een bepaalde periode geldig.

 


Ik had er tot dit topic nog nóóit van gehoord. Mij heeft het dus niet bereikt en kijk toch veel televisie. Maar niet per sé KPN TV op 41. ( @Shyrin_ )

Er staat het eea op Youtube:

https://www.youtube.com/results?search_query=evert_45


Wat een goede toevoeging dit, @PeterG! Dank je wel! 😃


Helaas gaan wij deze film niet meer uitzenden: de rechten waren voor een bepaalde periode geldig.