Skip to main content

Hallo forum ik heb een vraag .Ik heb een plus abonnement op mijn tv bij kpn ,daar word een serie aangeboden op het info kanaal bij mij 42 die je kan kijken op je plus kanaal .Maar als ik na het bewuste kanaal galant ik die nergens vinden ook sommige films zijn niet te vinden .De serie die ik wou kijken heet Hide and seek daar is wel een film van maar de serie is nergens te vinden .mijn vraag is heeft hier iedereen last van gr jac53 fijne dag verder

Goedemiddag @Jac53,

Voor zover ik kan zien is alleen de film ‘Hide and Seek’ beschikbaar. Het zou kunnen dat de serie ook aangekondigd is/wordt op kanaal 41 (Beleef KPN), maar dat kan ik niet direct terugvinden.


Onder alles van Hide and seek is dit de enige serie die ik kan vinden:

https://www.imdb.com/title/tt9612028/?ref_=nv_sr_srsg_3

Een Oekraïense serie overigens. De rest met die titel bij imdb zijn films.

KPN heeft wel 2 films (verschillende) met deze zelfde titel momenteel.

Die serie is niet bij kpn.

Of en waar die wel is kan ik niet achter komen. I.i.g. niet bij Netflix. Die heb ik zelf en daar net gekeken.

CC @Jac53 .


Via kanaal 41 inmiddels ook gezien @TijtheMan . En er staat duidelijk nu.

Bij pluspakket on demand echter niet te vinden. 

Betreft inderdaad de Oekraïense serie. 


Goedemorgen @Jac53 en @PeterG,

Zoals de kaarten nu op tafel liggen hebben ze bij Beleef KPN een wel heel erg vooruitziende blik… 😛

Van deze serie is er sowieso geen seizoen 2, dus dat is al wel een hele bijzondere dat het als zodanig vermeld staat. Daar tegenover staat dan weer wel dat Seizoen 1 onderweg is (nog even geduld) en vanaf 31 december beschikbaar komt.