Skip to main content

Vorig weekend het pakket van ziggo ingeschakeld.

via deze zender de wedstrijd moto gp gezien, echter dit was een samenvatting.

voorgaande jaren via Eurosport altijd de gehele wedstrijd kunnen zien.

weet iemand een alternatief, want ik vind het niet fijn om dit zo te moeten zien

Hallo @Greetje1968 ,

Er is een alternatief voor Ziggo. 

In Nederland heb je een Ziggo-abonnement nodig om live de MotoGP race te kunnen kijken. In sommige landen heb je geen abonnement nodig en kun je gratis livestreams bekijken. Via de Oostenrijkse streamingservice Servus TV en de Australische zender 10Play kijk je bijvoorbeeld gratis de wedstrijden.

Om vanuit Nederland toegang te krijgen tot deze gratis streams heb je wel een VPN nodig. Dit heeft te maken met uitzendrechten.  Alleen mensen in Oostenrijk of Australië hebben toegang tot deze MotoGP-streams. Met een VPN kun je je IP-adres veranderen door met een server in een ander land te verbinden. Zo kun je bijvoorbeeld verbinding maken met een server in Australië om een Australisch IP-adres te krijgen. Het lijkt dan alsof je in Australië bent.

 


Vorig weekend het pakket van ziggo ingeschakeld.

via deze zender de wedstrijd moto gp gezien, echter dit was een samenvatting.

voorgaande jaren via Eurosport altijd de gehele wedstrijd kunnen zien.

weet iemand een alternatief, want ik vind het niet fijn om dit zo te moeten zien

 

De komende 3 jaar heeft Ziggo inderdaad de rechten. Ik begrijp dat je het extra pakket Ziggo Sport Totaal hebt genomen? Via KPN kun je alleen daar de Moto 3, Moto 2 en Moto GP zien. En als je dit hebt en alleen de samenvatting heb gezien, heb je niet op de juiste tijd of het juiste kanaal gekeken. Ik heb alle 3 wedstrijden live gezien op Ziggo Sport Select (kanaal 233)


@Greetje1968 

Ziggo Sport zendt juist alles van MotoGP live uit. En samenvattingen natuurlijk.

Ze doen dat op het hoofd kanaal én het Racing kanaal. Niet alles is live op 233, maar dan wel op 236 ( Ziggo Sport Racing)