Skip to main content

Helaas is onze afstandsbediening kapot gevallen, ik zag dat je gratis een nieuwe kunt aanvragen, maar het lukt me niet. Omdat het een Vip5202 ontvanger is, lukt het niet online en ik krijg niemand aan de lijn omdat het te druk is??

groetjes en alvast bedankt voor tips!

Goedemiddag beste Nellon voor de afstand bediening 5202.Arris moet u bellen 0800 0402 kpn gratis. 😉👍of wachten op een moderator. 


De wachttijd voor een kpn moderator is ca. 3 dagen. Opdat deze dan direct een ab (vd 5202) kan sturen is het handig als je gegevens vast ingevuld zijn. Dat doe je in je forumprofiel. Dat is afgeschermd voor anderen dan moderators en jijzelf.

De wachttijd bij de telefonische helpdesk is minimaal 15 minuten. Wel korter dan voor de mods hier.😉


Hallo @Nellon, ik zie dat het bellen met de klantenservice is gelukt. Er komt een nieuwe afstandsbediening jouw kant op. 


Hallo ik wil graag een andere afstandsbediening bestellen mijn oude is stuk, maar krijg het nog niet voor elkaar 


Zou je jouw forumprofiel willen voorzien van gegevens @Jhw? Dan kan ik er eentje voor je bestellen.