Skip to main content

Donderdag nieuwe tv ontvanger opgehaald en aangesloten, geen problemen. Nu moeten we opeens abonnementsnummer en pincode invullen. Zomaar opeens ! Kan nergens, mn abonnementsnummer vinden. 

 

In mijnkpn kan je alles terug vinden.


Daar zie ik echt mijn abonnementnummer niet staan Joep


Dat is vreemd. Bij mijninstellingen in mijnkpn staat bij mij wel het nummer.


Toch gevonden Joep, dank je !


Graag gedaan!!


Dat is vreemd. Bij mijninstellingen in mijnkpn staat bij mij wel het nummer.

Vreemd Joep, ben jij een speciale klant, ik kan wel vinden klantnummer, KPNID, emailadres, maar ook ik kan echt “abonneenummer” niet vinden. 

Als KPN een abonneenummer bij instellingen zou plaatsen geven ze trouwens wel erg een brevet van onvermogen af. Een abonnenummer kan je nooit zelf instellen. 


Nou @CorL kijk nog maar een keer goed. Er staat bij mij echt abonnementsnummer en de pincode. Uiteraard staat dat niet bij de instellingen van de app.


Nou @CorL kijk nog maar een keer goed. Er staat bij mij echt abonnementsnummer en de pincode. Uiteraard staat dat niet bij de instellingen van de app.

A Joep, na lang zoeken kon ik het vinden. Echt behulpzaam van je om er een soort puzzeltje van te maken. 

Het staat niet bij Profiel, waar ik het zou verwachten. 

Ook niet bij Overzicht wat een tweede keus was. 

Maar toen ik bij Producten keek kon ik het vinden. 

Hier is een sectie Abonnementsgegevens

Als je dan op Informatie en Instellingen drukt, komt het als gegeven in beeld. 

Doet me denken aan de postzegel van Wim Sonneveld. Maar ja dat is nog uit de tijd van de PTT he, je zou het nu meer informatief verwachten. 

Ik blijf het vreemd vinden dat KPN zich naar buiten toe nog steeds als ongeorganiseerd laat kennen. Afdelingen hebben nog steeds hun eigen klant en ID nummers voor dezelfde klant. 

Maar ja ik heb geen aandelen KPN hoewel bij een betere organisatie de abonnementsprijs misschien best lager zou kunnen zijn. 


Wellicht speelt de leeftijd een rol:wink: . Naar de postzegel van Wim Sonneveld zou ik dan weer moeten zoeken

 


Reageer