Skip to main content

Beste lezer,

 

2x conact gehad met klantenservice over opzeggen ivm tariefverhoging.

Dit zou te zien zijn in mijn KPN.

U mag mij vertellen waar ik dit kan vinden, mij lukt het nl niet

@iKapo  Inloggen op mijn KPN > producten>thuis ………. > abonnementgegevens. >einddatum contract.

 


Beste HansaanZet,

 

Dit heb ik idd gevonden en dit is sept 2021

Echter zeg ik op ivm tariefswijziging vh pakket per 30-06 het contract op.

Vlgs de dames van het callcenter is dit geregeld maar zie het niet terug.


Hallo @iKapo , gaat het over de komende wijzigingen 2021 Internet? In verband hiermee ben je ‘contractvrij’ tot en met 30 juni. 

Lees er meer over op de KPN website https://www.kpn.com/service/internet2021.htm

Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos opzeggen?

In verband met de wijzigingen heb je het recht om je Internet of Internet en TV abonnement tot en met 30 juni 2021 kosteloos te beëindigen.

Waar kan ik terecht om mijn contract kosteloos te beëindigen of aan te passen?

In verband met de wijzigingen heb je het recht om je abonnement tot en met 30 juni 2021 kosteloos te beëindigen. Dit kan schriftelijk of via onze gratis klantenservice. We zijn bereikbaar op:

  • maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
  • zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Zon- en feestdagen gesloten

 

Van een opzegging hoor je een schriftelijke bevestiging (mail) te ontvangen.


Beste RBxx,

Dank voor je reactie.

Ik heb dus telefonisch opgezegd maar krijg er geen bevestiging van.

Deze zou ik toch graag krijgen, ik heb het niet zo op telefonische afspraken. :smirk:

Blijkbaar wordt dit niet gedaan, vreemd!

 


Hallo @iKapo , gaat het over de komende wijzigingen 2021 Internet? In verband hiermee ben je ‘contractvrij’ tot en met 30 juni. 

Lees er meer over op de KPN website https://www.kpn.com/service/internet2021.htm

Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos opzeggen?

In verband met de wijzigingen heb je het recht om je Internet of Internet en TV abonnement tot en met 30 juni 2021 kosteloos te beëindigen.

Waar kan ik terecht om mijn contract kosteloos te beëindigen of aan te passen?

In verband met de wijzigingen heb je het recht om je abonnement tot en met 30 juni 2021 kosteloos te beëindigen. Dit kan schriftelijk of via onze gratis klantenservice. We zijn bereikbaar op:

  • maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
  • zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Zon- en feestdagen gesloten

@iKapo  Dus niet via mijn KPN en hoe moet ik dat "Dit kan schriftelijk" zien ? Mail,brief,fax,telex, postduif….:wink:


Gaat de bevestiging niet per ongeluk naar een oud of verkeerd mailadres? Of zelfs in de spam?

 

Vraag anders gewoon naar welk adres de bevestiging gestuurd is.


Nee, email is geverifieerd tijdens tel. contact, staat niets in spam

 

Nu moet ik erbij zeggen dat ik eerder per einde contractdatum had opgezegd en dit nu naar voren heb gehaald op grond van de aankomende tariefswijziging. 


Van de opzegging per einde contractdatum heb ik wel een bevestiging per email ontvangen.


Hallo @iKapo , gaat het over de komende wijzigingen 2021 Internet? In verband hiermee ben je ‘contractvrij’ tot en met 30 juni. 

Lees er meer over op de KPN website https://www.kpn.com/service/internet2021.htm

Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos opzeggen?

In verband met de wijzigingen heb je het recht om je Internet of Internet en TV abonnement tot en met 30 juni 2021 kosteloos te beëindigen.

Waar kan ik terecht om mijn contract kosteloos te beëindigen of aan te passen?

In verband met de wijzigingen heb je het recht om je abonnement tot en met 30 juni 2021 kosteloos te beëindigen. Dit kan schriftelijk of via onze gratis klantenservice. We zijn bereikbaar op:

  • maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur
  • zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur
  • Zon- en feestdagen gesloten

@iKapo  Dus niet via mijn KPN en hoe moet ik dat "Dit kan schriftelijk" zien ? Mail,brief,fax,telex, postduif….:wink:

Per mail zijn ze op geen mogelijkheid te bereiken alles is noreply….


Mailen met KPN klantenservice kan inderdaad niet.

Je kan wel chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp (Administratie) en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

 


Mailen met KPN klantenservice kan inderdaad niet.

Je kan wel chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp (Administratie) en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

 

Zal het eens proberen , thanks!


Mailen met KPN klantenservice kan inderdaad niet.

Je kan wel chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp (Administratie) en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) bijna helemaal beneden op het scherm.

 

Zal het eens proberen , thanks!

Via chat bevestigd gekregen dat de opzegging per 30-6 is.

Chat opgeslagen :) 


Dank voor jullie reacties!


Waar ga je naar toe? Ziggo heeft vrijwel dezelfde tariefsverhoging. Ook rond 3 % op het basisabonnement.


Waar ga je naar toe? Ziggo heeft vrijwel dezelfde tariefsverhoging. Ook rond 3 % op het basisabonnement.

Ik ga naar Ziggo vanwege de matige internetsnelheid bij KPN


En ik ga bij kpn weg nazeker 25 jaar  ,ze zijn nooit telefonisch bereikbaar .

Een paar maanden geleden heb ik nog mijn contract verlengd voor het gehele pakket  ,tv ,internet, mobiele telefoon en er werd een  nieuwe modem en en tv ontvanger gratis vervangen worden  , de modem is niet super  tv ontvanger is waardeloze rommel, paar keer monteur bij gehad en over kabels en een kabeloos internet gevraagd nou hebben ik over weer kabels liggen en kabeloos is momenteel in werking genomen  en daar zou je dan wel iets meet voor betaling en daar hoor ik niks niks van.tariefverhoging melden ze je wel stelletje aso's


Miljoenen tevreden klanten en dan zou het bij jou allemaal niet werken?? Dat geloof je toch zelf niet.  We helpen je graag om het te fixen. 


En ik ga bij kpn weg nazeker 25 jaar  ,ze zijn nooit telefonisch bereikbaar .

Een paar maanden geleden heb ik nog mijn contract verlengd voor het gehele pakket  ,tv ,internet, mobiele telefoon en er werd een  nieuwe modem en en tv ontvanger gratis vervangen worden  , de modem is niet super  tv ontvanger is waardeloze rommel, paar keer monteur bij gehad en over kabels en een kabeloos internet gevraagd nou hebben ik over weer kabels liggen en kabeloos is momenteel in werking genomen  en daar zou je dan wel iets meet voor betaling en daar hoor ik niks niks van.tariefverhoging melden ze je wel stelletje aso's

Hi Bert, 

Je kan natuurlijk je frustraties kwijtwillen. Maar maak dan even een nieuw topic. Dit topic gaat over opzeggen. Verlengen van TV abonnementen kan in feiten niet bij KPN, maar sommige service desk medewerkers van KPN willen nogal eens inventief zijn (normaliter altijd in het voordeel van de klant overigens). Normaliter als je 25 jaar klant bent kan je elke maand opzeggen met een wederzijdse opzegtermijn van 1 maand. 

****

Houdt er wel rekening mee, een KPN abonnement is niet in elk detail de beste. Ik heb persoonlijk nog geen beter alternatief gevonden. 


Admin: reactie verwijderd o.b.v. onze huisregels


Fijn @dommeke Dat je Bert die tip geeft om een eigen topic aan te maken. De overige forumleden kunnen hem dan helpen zodat Bert weer een tevreden klant wordt.