Skip to main content

Ik zou een terug koppeling krijgen mbt een klacht die ik vorige week heb ingediend maar na 5 werkdagen nog niets gehoord dus waar kan ik nu terecht? 

Een klacht kun je via internet, het forum, per chat, telefonisch  of per brief overbrengen.

 

Telefonisch 

bellen naar 0800 - 0402

 

Internet

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm  

 

Per chat : 

https://www.kpn.com/service.htm

 

Per brief : 

KPN

Stationsplein 7 

9726 AE Groningen

 

Via dit forum: 

Je kunt hier in dit topic jouw klacht omschrijven, Een KPN moderator  komt hier ook langs; die mogen en kunnen ook klachten behandelen. Dan wel jouw volledige forumprofiel vullen. 


dank je wel. op de chat schepen ze mij af met bloemen maar daar zit ik niet op te wachten, ik ga het formulier invullen dan maar want er heeft nog geen moderator gereageerd dus 


O maar die moderator komt wel hoor. Doorgaans binnen 48 uur.


@largomonza15 Welkom terug op ons Forum! Wat gek dat je helemaal niets hebt gehoord over een klacht die je hebt ingediend. Normaal gesproken wordt je binnen 2-3 werkdagen teruggebeld. Ik wil graag even met je meekijken zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@largomonza15 Welkom terug op ons Forum! Wat gek dat je helemaal niets hebt gehoord over een klacht die je hebt ingediend. Normaal gesproken wordt je binnen 2-3 werkdagen teruggebeld. Ik wil graag even met je meekijken zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Beste Lisa,

 

mijn klantnummer is al ingevuld zo ook postcode en huisnr heb je daar genoeg aan?

Nou ik zou niet gebeld worden maar per mail antwoord krijgen maar ook dat is niet gebeurt. 


@largomonza15 Welkom terug op ons Forum! Wat gek dat je helemaal niets hebt gehoord over een klacht die je hebt ingediend. Normaal gesproken wordt je binnen 2-3 werkdagen teruggebeld. Ik wil graag even met je meekijken zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Beste Lisa,

 

mijn klantnummer is al ingevuld zo ook postcode en huisnr heb je daar genoeg aan?

Nou ik zou niet gebeld worden maar per mail antwoord krijgen maar ook dat is niet gebeurt. 

Bedankt! Ik kijk meteen even met je mee. Goed dat je erbij vermeldt dat je terugkoppeling zou krijgen over de e-mail.


@largomonza15 Ik zie dat de klacht is afgesloten. Er is een creditering doorgevoerd en bloemen zijn aangeboden. Volgens mij hebben mijn collega's je proberen te bellen i.p.v. te mailen. Ze kregen je niet te pakken en hebben hem hierna dan ook afgesloten. Buiten de bloemen om ben je niet bekend met deze creditering? Dat is wel slordig van ons. Ik ga alsnog vragen of de desbetreffende collega het op de mail wilt zetten met uitleg. Hopelijk kan het dan in goede orde worden afgesloten. 


@largomonza15 Ik zie dat de klacht is afgesloten. Er is een creditering doorgevoerd en bloemen zijn aangeboden. Volgens mij hebben mijn collega's je proberen te bellen i.p.v. te mailen. Ze kregen je niet te pakken en hebben hem hierna dan ook afgesloten. Buiten de bloemen om ben je niet bekend met deze creditering? Dat is wel slordig van ons. Ik ga alsnog vragen of de desbetreffende collega het op de mail wilt zetten met uitleg. Hopelijk kan het dan in goede orde worden afgesloten. 

Beste Lisa,

Dank je wel voor het meekijken !

nou ik ben geen enkele keer gebeld want dan zou deze tussen de gemiste oproepen moeten staan en die heb ik niet gehad van een  van mij onbekend nummer ( trouwens het telefoonnummer waarmee ze zouden bellen, daarvandaan is zeker niet gebeld en ik heb dus ook geen mail gehad mbt creditering. 


Bedankt voor het snelle reageren! Mijn collega pakt het zo snel mogelijk op. Ik ga er van uit dat je begin volgende week een reactie krijgt.
 


Dank je wel !


Reageer