Skip to main content

Al 2 maanden geen TV meer. Na talloze keren bellen en chatten nog steeds geen oplossing. Probleem ondertussen bekend (ligt uiteraard volledig bij KPN). Decoder is uit mijn abonnement gehaald (dus wel abonnement incl. interactieve TV maar geen TV-kastje op naam). Wie en waarom deze spontaan van mijn naam heeft gehaald is onbekend.


Via de chat wordt steevast, vaak zonder ook maar één woord te zeggen, de verbinding verbroken. 

Chat van vanmorgen:

 

Via de telefoon wordt iedere keer aangedrongen om het TV-kastje maar te vervangen zodat ze van me af zijn (dit verhelpt het probleem uiteraard niet). Na de zoveelste keer eindelijk iemand bereidt gevonden om een ticket aan te maken voor de “technische afdeling” maar hier hoor je ook niet van terug, ondanks duidelijke toezegging dat dit eind december zou gebeurden. 

Of ligt de oorzaak bij het feit dat ik een oud (lees: goedkoop) Telfort abonnement heb dat via de achterdeur uitgefaseerd wordt…


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Je hébt dus wel een decoder thuis, en het abonnement is ook op orde. Het ding is niet meer geregistreerd op jouw adres. Zet het serienummer in je profiel, net als postcode huisnummer etc.

 

Goede kans dat een moderator het alsnog kan fixen.


Goedemiddag @Bryan S., welkom op ons forum!
Heb je het inmiddels nog met mijn collega's (via de chat op www.kpn.com/service of telefonisch op 0800-0402) op kunnen lossen? Ik zie nog geen gegevens in je profiel. Als je wilt kan ik altijd even met je meekijken!