Skip to main content

Secret Circle is een zender die volgen breedbandwinkel ook bij KPN zou zitten. Waar is die te vinden?

Digitenne

https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne/digitenne-erotiek.htm

Itv

https://www.kpn.com/televisie/installeren/kinderslot-instellen.htm

 

Zenders verbergen of tonen

1. Druk op Menu van je afstandsbediening
2. Blader naar Instellingen] en druk op OK
3. Blader naar Zenders verbergen] en druk op OK
4. Toets je Interactieve TV pincode in
5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK. Voor weer tonen druk je nogmaals op OK. Ga naar Bewaar en sluit] en klik op OK

Verborgen zenders zijn te herkennen aan een wit kruisje voor de naam van de zender.


Hallo @Antonio512 

Die zender is bij de Zenderwijzigingen KPN 2020 (klik hier) vervangen door Pure Babes.

  Zenders tot 1 juli Zenders na 1 juli
Basispakket 652. Secret Circle Pure Babes HD

 

Zenderoverzicht: https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm


Bedankt voor de informatie, kennelijk ben ik in de luren gelegd bij KPN want de klantenservice had ik al een paar keer gevraagd en kreeg een onbekend zijn als antwoord.

Ik heb die nooit kunnen zien op 652. Ziggo heeft wel de secret circle in het basispakket op 791.

Waarom worden wij gediscrimineerd door KPN die deze zender niet overneemt. Overstappen naar Ziggo? Is dat dan wat KPN wil? Vroeger bij Telfort was die zender altijd gewoon te zien. Bij KPN heb ik die echt gemist. Er werd gewoon verteld dat ze die zender niet hadden via klantenservice.


Wat is daarop anders dan op álle andere p*rn* kanalen? Ook bij Pure Babes gaat het ‘erin en eruit’.

Ik heb die nooit kunnen zien op 652.

Inmiddels heeft KPN 'm niet meer sinds juli 2020. Maar… had/heb je de erotiek wel aangezet op de decoder???

Op Breedbandwinkel zie ik wel vaker fouten in de vergelijking van het aanbod. Lijkt inderdaad al enkele jaren niet meer bijgewerkt.

Geniet van Pure Babes op 652. Qua actie zie ik geen verschil 😉.

Je kunt overigens ook bij T-mobile terecht. Daar is wel nog S.C. Werkt hetzelfde, via utp, als bij KPN. Hoef je niet alles om te zetten naar coax.


Hoi Superuser, bedankt voor uw antwoord. Het gaat mij niet om erin of eruit maar bij secret circle hadden in de Telfort tijd veel cursus avonden met uitleg en voordoen van veel seksuele zaken. Ook met een examen als besluit en de winnende groep mannen of vrouwen kregen een aardig presentje mee. Zo kon je ook op de hoogte blijven van de nieuwste produkten op dat gebied. Als je dat niet weet dan heb je dat zeker gemist. Ik ben 82 maar heb er toch nog zeer veel van opgestoken. De erotiek kanalen van KPN is inderdaad van alles hetzelfde. Maar de secret circle vond ik geweldig!


Hallo RBXX, bedankt voor uw antwoord over verborgen kanalen. Ik ben na overgang van Telfort naar KPN die door de strot geduwd is nooit door KPN voorgelicht hoej die verborgen zenders open kon maken en voel me wederom door KPN geflest. Die hebben naar mijn mening niets met abonné’s. Ik zou het heel wenselijk vinden als er meer concurentie in providers zou komen want de monopolist KPN heeft een te grote broek aan.