Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik de bestelstatus van mijn extra tv ontvanger?

• July 21, 2022
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Een aantal dagen geleden abonnement aangepast van 2 naar 3 ontvangers. Wanneer kan ik mijn derde ontvanger verwachten? Ik vind nergens een bestelstsatus hiervan.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Wuffe, welkom op ons forum!

Er kan even (een paar uur) overheen gaan voor je de bevestiging hebt met het track&trace nummer hebt van je bestelling maar inmiddels zou je die al wel moeten hebben. Met een beetje geluk de ontvanger ook al.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 21, 2022

Geen orderbevestiging ontvangen? Opnieuw bestellen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 21, 2022

Een aantal dagen geleden abonnement aangepast van 2 naar 3 ontvangers. Wanneer kan ik mijn derde ontvanger verwachten? Ik vind nergens een bestelstatus hiervan.

Als u inlogt op MIJNKPN, ziet u hem dan staan?

Heeft u glasvezel?

Via koper is het maximaal 2 stuks (als ik het goed heb)😉

Anders even 0800-0402 (gratis) bellen. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 21, 2022

Koper kan ook wel zelfs 6 zijn mits er voldoende mb's overheen gaan. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2022

Ik zie in mijn kpn staan dat ik nu een abonnement heb voor 3 ontvangers. Ik weer alleen niet of deze inmiddels is verstuurd...

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 21, 2022

Ik zie in mijn kpn staan dat ik nu een abonnement heb voor 3 ontvangers. Ik weer alleen niet of deze inmiddels is verstuurd...

Heb je al contact met KPN gehad? 

0800-0402 (gratis)

Je kan ook op een moderater wachten (medewerker KPN).

Vul dan (als je dat nog niet hebt gedaan) je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in. (alleen de moderater kan de info zien (gelukkig😉).

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Wuffe, welkom op ons forum!

Er kan even (een paar uur) overheen gaan voor je de bevestiging hebt met het track&trace nummer hebt van je bestelling maar inmiddels zou je die al wel moeten hebben. Met een beetje geluk de ontvanger ook al.
Â