Skip to main content
Beantwoord

Waar vind ik mijn abonnementsgegevens?

• January 29, 2020
  • 6 reacties
  • 1461 keer bekeken

Goeden dag ik wil weten hoe mijn abonnement is ?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Beste antwoord door Nadia

Hey @Robdepruys, welkom op het KPN forum. Ik heb niet helemaal helder wat de vraag is. Zou je specifiek kunnen verwoorden wat je graag over je abonnement wilt weten? Nick geeft al aan dat je in je MijnKPN toegang hebt tot al je gegevens. Mochten er vragen over zijn, laat het ons weten :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 29, 2020

Inloggen op MijnKPN. Daar kunt u zien welk abonnement u heeft en wanneer het ingegaan is.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2020

Hey @Robdepruys, welkom op het KPN forum. Ik heb niet helemaal helder wat de vraag is. Zou je specifiek kunnen verwoorden wat je graag over je abonnement wilt weten? Nick geeft al aan dat je in je MijnKPN toegang hebt tot al je gegevens. Mochten er vragen over zijn, laat het ons weten :) 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 31, 2020

Royeren = iemand uitsluiten van lidmaatschap. Bij sportvereniging bijvoorbeeld.

Hoewel de term niet juist is begrijp ik dat je je abonnement wilt stoppen en wilt weten of dat al kan? Volg even het advies van Nick83.

• January 31, 2020

Hi Peter,’

Royeren heeft meer betekenissen. Een daarvan is het schrappen (doorhalen) van een overeenkomst.

(Geen eigen kennis gewoon Internet). 

• January 31, 2020

Ik heb vandaag 11 mensen geroyeerd :zipper_mouth:

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • February 3, 2020

Je houdt ons wel in spanning, @Robdepruys. Hoor graag van je wat we voor jou kunnen betekenen. Laat je het weten? :)