Skip to main content

Hoe moet je je als klant bewapenen tegen zo'n log lichaam als kpn?

Ik als geboren noorderling kijkt zo nu en dan wel naar de 3 noordelijke tv zenders zowel radio als tv.

Vanvond dus ook weer en alleen Fryslan was nog aanwezig.

Als je dan ziet wat voor **** zenders er wel opzitten, ongeveer 50 Ziggo zenders, dan al die buitenlandse troep waar geen normaal mens naar kijkt.

Ik vind het mensonterend dat er zo met abonnees omgegaan wordt.

Toch maar weer terug naar ZIGGO, moeilijke stap, maar GRONINGEN, FRIESLAND en DRENTHE zijn belangrijker voor me dat die hele ROT**** die mijn huis nu binnen kan komen

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Tv Noord en Drente kun je toch ook online krijgen 


Ik kan het ook bij de buren kijken die Ziggo hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een TV in de woonkamer staan en daar kijken we samen naar.

Ik ben 74 hen heb NIETS met ONLINE en dan op je mobieltje zeker


Lees deze link eerst eens door en hier nog steeds 501, 502 en 503 te zien voor zolang het duurt

 

 


Bij KPN kun je alleen jouw eigen regionale zender bekijken plus de zenders van de aangrenzende provincies. Alleen Friesland wordt bij wijze van uitzondering landelijk doorgeven. 
 


Ik weet genoeg, ik ga mij beraden voor een overstap.

Ik las dat het om financiële redenen ging,

Het salaris van de "TOPMANNEN” is belangrijker dan de kleine behoefte van een gebruiker.

Flikker al die ZIGGO zenders er maar af, nee, natuurlijk niet, dat brengt geld op.

Een “TOPMAN” krijgt NOOIT genoeg

DISCUSSIE, wat mij betreft, GESLOTEN


Het was geen fijne kerst voor je he?


Zo wie zo niet als ik elke maand zie wat eraf gaat voor deze UITZUIGERS, dan zakt mijn broek daar spontaan van af

Een beetje zender zit in een pakket voor het lieve bedrag van 14,99 per maand

Laat ze voor dat geld zorgen dat de ontvanger niet spontaan opstart, maar daar is de kennis ook al niet voor aanwezig


Door de ongenuanceerde uitlatingen die je hier plaatst zou ik me dood schamen voor iemand die 74 jaar is, nu geen modder naar mij gaan gooien want mijn teller staat inmiddels 2 jaar verder dan de jouwe. Dus gedraag je een beetje !!!