Skip to main content
Beantwoord

Waar zijn de regionale zenders NOORD en DRENTE gebleven

  • December 26, 2020
  • 8 reacties
  • 174 keer bekeken

Hoe moet je je als klant bewapenen tegen zo'n log lichaam als kpn?

Ik als geboren noorderling kijkt zo nu en dan wel naar de 3 noordelijke tv zenders zowel radio als tv.

Vanvond dus ook weer en alleen Fryslan was nog aanwezig.

Als je dan ziet wat voor **** zenders er wel opzitten, ongeveer 50 Ziggo zenders, dan al die buitenlandse troep waar geen normaal mens naar kijkt.

Ik vind het mensonterend dat er zo met abonnees omgegaan wordt.

Toch maar weer terug naar ZIGGO, moeilijke stap, maar GRONINGEN, FRIESLAND en DRENTHE zijn belangrijker voor me dat die hele ROT**** die mijn huis nu binnen kan komen

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Beste antwoord door Noordzee

Bij KPN kun je alleen jouw eigen regionale zender bekijken plus de zenders van de aangrenzende provincies. Alleen Friesland wordt bij wijze van uitzondering landelijk doorgeven. 
 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 26, 2020

Tv Noord en Drente kun je toch ook online krijgen 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 26, 2020

Ik kan het ook bij de buren kijken die Ziggo hebben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb een TV in de woonkamer staan en daar kijken we samen naar.

Ik ben 74 hen heb NIETS met ONLINE en dan op je mobieltje zeker


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 26, 2020

Lees deze link eerst eens door en hier nog steeds 501, 502 en 503 te zien voor zolang het duurt

 

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 26, 2020

Bij KPN kun je alleen jouw eigen regionale zender bekijken plus de zenders van de aangrenzende provincies. Alleen Friesland wordt bij wijze van uitzondering landelijk doorgeven. 
 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 26, 2020

Ik weet genoeg, ik ga mij beraden voor een overstap.

Ik las dat het om financiële redenen ging,

Het salaris van de "TOPMANNEN” is belangrijker dan de kleine behoefte van een gebruiker.

Flikker al die ZIGGO zenders er maar af, nee, natuurlijk niet, dat brengt geld op.

Een “TOPMAN” krijgt NOOIT genoeg

DISCUSSIE, wat mij betreft, GESLOTEN


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 26, 2020

Het was geen fijne kerst voor je he?


  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 26, 2020

Zo wie zo niet als ik elke maand zie wat eraf gaat voor deze UITZUIGERS, dan zakt mijn broek daar spontaan van af

Een beetje zender zit in een pakket voor het lieve bedrag van 14,99 per maand

Laat ze voor dat geld zorgen dat de ontvanger niet spontaan opstart, maar daar is de kennis ook al niet voor aanwezig


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 26, 2020

Door de ongenuanceerde uitlatingen die je hier plaatst zou ik me dood schamen voor iemand die 74 jaar is, nu geen modder naar mij gaan gooien want mijn teller staat inmiddels 2 jaar verder dan de jouwe. Dus gedraag je een beetje !!!