Skip to main content

Ik begrijp niet dat ik maandelijks 10,00 betaal voor 1 interactieve tv ontvanger. Kunt u vertellen wat ik moet doen om die 10,00 in aftrek te regelen. Moet ik het kastje terug sturen zoja, hoe krijg ik dan tv. Ik lees tevens her en der dat 1 tv ontvanger bij het abonnement gratis is, ik heb een hussel 50mbit , de laagste.

Het abonnement op KPN TV kost €10,- en dat is inclusief één TV ontvanger.

Voor jouw Hussel 50 Mbps + KPN TV betaal je €52,50 per maand, €42,50 voor Internet en €10,- voor TV.

Wil je geen TV kijken via KPN dan zal je de TV optie via MijnKPN uit moeten zetten.

 


Ik begrijp niet dat ik maandelijks 10,00 betaal voor 1 interactieve tv ontvanger. Kunt u vertellen wat ik moet doen om die 10,00 in aftrek te regelen. Moet ik het kastje terug sturen zoja, hoe krijg ik dan tv. Ik lees tevens her en der dat 1 tv ontvanger bij het abonnement gratis is, ik heb een hussel 50mbit , de laagste.

 

Zoals @wjb al aangeeft.

De KPN tv decoder is in bruikleen.

€ 10,-- is om tv via KPN te kunnen zien. 

Als je het tv pakket opzegt, dan werkt de app van KPN ITV op de tv ook niet meer.

En het beeld van de KPN tv decoder is mooier. 


Dank joop, mijn tv is geen 4k, en apps gebruik ik Appletv, wat is dan de meerwaarde?


Dank joop, mijn tv is geen 4k, en apps gebruik ik Appletv, wat is dan de meerwaarde?

Televisie kunnen kijken.


Dank joop, mijn tv is geen 4k, en apps gebruik ik Appletv, wat is dan de meerwaarde?

Hallo @Frikkie1978 als je geen gebruik maakt van het tv-abo van KPN, dit gewoon opzeggen, de decoder moet dan retour, scheelt €10 per maand, maar de online tv-diensten van KPN zijn dan ook niet meer beschikbaar.

 


Ok, met afstandbediening ipv streamen naar reclameblokken. Helder, bedankt.


Ok, met afstandbediening ipv streamen naar reclameblokken. Helder, bedankt.

Nee, het verschil is geen televisie kunnen kijken via KPN of wel televisie kunnen kijken via KPN. En dat geldt dan dus ook voor het kijken via één van de apps van KPN of de site van KPN.


Ok, met afstandbediening ipv streamen naar reclameblokken. Helder, bedankt.

Hallo @Frikkie1978 als je tv wilt kijken buiten KPN om zul je andere bronnen moeten raadplegen.

 


Ik lees tevens her en der dat 1 tv ontvanger bij het abonnement gratis is

Dat is bij de oudere abonnementen. Daarbij betaal je een totaalprijs voor internet en tv. En eventueel telefonie. Uiteraard zit die 10 euro voor tv gewoon bij de totaalprijs in. Tv is niet echt gratis, de klant betaalt er gewoon voor. KPN is de sinterklaas niet.

Bij hussel staat alles uitgesplitst op de factuur. Dus staat er 10 euro apart op voor tv.


Bedankt graag topic sluiten. 


Bedankt graag topic sluiten. 

 

Topic sluiten?

Wij zijn net als jij klant bij KPN.😉

En zover ik weet, blijft een topic altijd actief. 😉

 

Wat ga je nu doen?

Televisie kijken via KPN of televisie kijken op een andere manier.

Welke manier je ook kiest, het is in geen enkel geval gratis.

Zie ook hier via Google.Â