Skip to main content

Ben net, sinds gisteren, bij KPN compleet internet 1Gb KPN TV , incl. thuis bellen voor noodgevallen. Wat mij opvalt is de chaos wanneer ik KPN open. Opties zijn beperkt. ‘ESPN compleet’ totaal over het hoofd gezien terwijl youfone dit gratis aanbiedt. Tuurlijk wil ik meedenken! Ik ben wel in de maling genomen omdat ik van voetbal hou. 6,00 per wedstrijd cashen gaat een brug te ver!   Hoor graag. Dus Netflix via mijn eigen TV. En dan scroll ik naar beneden, zie dat er geen optie is opnames terug te kijken. Enige voordeel , en dat hoop ik, einde contract een KPN voordeel actie te zien. Ik ben mijn ESPN sportzenders kwijt mits ik duur betaal. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

KPN medewerkers beter informeren dat je geen ESPN compleet aanbiedt !!!!!  En mij vertellen telefonisch dat dit wel het geval is. Zo laag. Who's that guy on the top of @KPN.com ? 


KPN biedt ESPN-Compleet gewoon aan. Het is alleen niet gratis zoals bij sommige providers wel het geval is.


@Y.Post

Rare opmerking.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

En de informatie van KPN is duidelijk.

 

En waarom zouden anderen voor ESPN moeten betalen, die niet van voetballen houden?

Dus ik ben het met KPN eens dat er voor ESPN compleet betaald moet worden.

€ 12,99 per maand.

Zie ook hier.

Alleen het eerste kanaal is gratis op 14

 

Via MIJNKPN kan je het aanzetten en uitzetten.😉

 

P.S.

Ik hou wel van voetballen, maar lang niet iedereen houd van voetballen. 

Maar ik heb GEEN abonnement op ESPN 😉😊